Cos sie dzieje z moim synem

21. Data: 2006-03-24 13:48:33

Temat: Re: Cos sie dzieje z moim synem
Od: "Ajgor" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ajgor" <o...@m...com> napisał w wiadomości
news:e00jil$5b2$1@news.dialog.net.pl...

> A jednak sie udalo. Chociaz przynaje - szantazem. Ale u psychologa chyba
> rozmawial szczerze. Tak wynika z pozniejszej naszej rozmowy z
> psychologiem. Na razie jestesmy umowieni na jakas terapie grupowa :)

Dzis odbylismy z zona i synem powazna (i bardzo spokojna rozmowe). Raczej
nie bedzie w rodzinie jak dawniej, ale wyglada na to, ze doszlismy do
jakiegos kompromisu. ZObaczymy co dalej.

> Nic z tych rzeczy. Slucha hip-hopu juz od kilku lat i to sie nie zmienia.
> Ksiazki jak na razie TYLKO do matury.

A jednak po zastanowieniu musze napisac inaczej. Od pewnego czasu bardzo sie
zainteresowal muzyka powazna i reggae. Pewnie nie zwrocilem na to uwagi, bo
ja sam uwielbiam te dwa gatunki i prawde mowiac mi sie to spodobalo.

22. Data: 2006-03-30 16:58:30

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"KBKS" <2...@w...pl> wrote in message

Moglbys zamknac kurwa ten pojebany ryj pojebie?
Czlowiek ma powazny problem a twoje pokurwione teksty jakby do tego nie
pasuja, wiec wypierdalaj.
--

Bluzgacz
GG:5015

świadome sny
KK
Czy poprawne rozumowanie musi być logiczne?
Pojęcia
Tworzenie się śladów pamięciowych