Cos wyszukanego?!

1. Data: 2003-11-06 09:43:34

Temat: Cos wyszukanego?!
Od: "Spidi" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszyskich!!!
Za okolo tydzien obchodze z dziewczyna kolejna rocznice naszego
zwiazku.Chcialbym z tej okazji ugotowac cos wyszukanego, a zarazem prostego
do zrobienia. Zwracam sie z prosbą o podsuniecie mi jakis propozycji.

P.S. Z gory dziekuje

1. Data: 2003-11-06 09:50:40

Temat: Re: Cos wyszukanego?!
Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Spidi napisal(a):

>Za okolo tydzien obchodze z dziewczyna kolejna rocznice naszego
>zwiazku.Chcialbym z tej okazji ugotowac cos wyszukanego, a zarazem prostego
>do zrobienia. Zwracam sie z prosbą o podsuniecie mi jakis propozycji.

Kapusta z grochem. Przepis podawalem ostatnio.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-11-06 10:00:30

Od: "Spidi" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za ta kapuste.Ale ja nie mam zamiaru brac udzial w konkursie
puszczania bakow ;) . Pozdrwiam

P.S. Moze jednak twoja potrawa zawiera duza ilosc kminku, co ponoc
powstrzymuje produkje gazow.

1. Data: 2003-11-06 10:49:42

Od: "AgaS" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może wątróbkę z jabłkami - pycha:)

Tanie, a bardzo smaczne i podają to w drogich restauracjach.

AgaS

1. Data: 2003-11-06 10:58:29

Od: "Lenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może szynkę duszoną z grzybami i śliwkami?
Prosto, bez straty czasu na pilnowanie.
Miałam na swoją rocznicę - goście byli zachwyceni.

Lenka

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-11-06 11:08:20

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spidi wrote:

> Dzieki za ta kapuste.Ale ja nie mam zamiaru brac udzial w konkursie
> puszczania bakow ;) . Pozdrwiam

tez mi sie wydaje, ze na taka okazje to jednak nie to, poza tym o ile
dobrze pamietam z grassa, kapuste z grochem podaje sie specjalnie
mnichom, zeby oslabic potencje, a tobie chyba nie o to chodzi :)))

a lubi makarony, bo mam fajny przepisik na na spegetti z wedzonym
lososiem, robi sie je szybko, a smak ma dosc ciekawy - w razie czego sluze
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-11-06 11:12:14

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisal w wiadomosci

> a lubi makarony, bo mam fajny przepisik na na spegetti z wedzonym
> lososiem, robi sie je szybko, a smak ma dosc ciekawy - w razie czego sluze

No to ja poprosze.
Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdz, co lubisz czytac!

1. Data: 2003-11-06 11:22:37

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

wiku napisal(a):

>tez mi sie wydaje, ze na taka okazje to jednak nie to,

Alez skad, kapusta z grochem jest dobra na kazda okazje. Oczywiscie
niezbednym uzupelnieniem jest piwko lub dwa. No i biala kielbasa.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-11-06 11:28:16

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin E. Hamerla wrote:

> Alez skad, kapusta z grochem jest dobra na kazda okazje. Oczywiscie
> niezbednym uzupelnieniem jest piwko lub dwa. No i biala kielbasa.

wybacz marcin, ale bede innego zdania, jest to dosc przasna potrawa, do
ktorej rzeczywiscie pasuje piwo, ale ... jak zrozumialem tu chodzi o
wieczor przy swiecach i te rzeczh :) wyobraz sobie - artystycznie
zastawiony stol, plonace swieczki, na srodki dobre wino, a ty wjezdzasz
z micha kapusty z grochem i serwujesz do tego krolewskie - troche mi to
nie pasuje :)
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-11-06 11:33:14

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Ladorucka wrote:

> No to ja poprosze.

na patelnie z rozgrzana oliwa wyciskasz czosnek (ile kto lubi - ja
duzo), i drobno posiekana mala cebule, po chwili wrzucasz na to
pokrojonego w cienkie paseczki wedzonego lososia i lekko podsmazasz,
skrapiasz sokiem z cytryny i zalewasz smietana, dusisz w tej smiatanie
az sosik zgestnieje, doprawiasz sola i bialym pieprzem, na koniec
wrzucasz to tego kilka-kilkanascie ziaren zielonego pieprzu z zalewy
polewasz tym spagetti i posypujesz odrobina parmezanu :)

wiku
ps. danie to po raz pierwszy jadlem rok temu na rocznice slubu, a jego
wyjatkowosc spotegowana byla tym, ze zrobila je zona, ktorej zazwyczaj
nie wpuszczam do kuchni :)

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU