gdzie zjesc mozna fondue?

1. Data: 2003-11-08 15:16:51

Temat: gdzie zjesc mozna fondue?
Od: "Pawel Zapisek" <i...@w...zapisek.pl> szukaj wiadomości tego autora

J.W. w Warszawie za cene nizsza od sredniej krajowej pensji?

--
Pawel Zapisek
05-806 Komorow k/Warszawy

1. Data: 2003-11-08 16:11:40

Temat: Re: gdzie zjesc mozna fondue?
Od: waldemar z domu <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Zapisek wrote:

> J.W. w Warszawie za cene nizsza od sredniej krajowej pensji?

jak znam życie i Warszawę, to w domu :-(

Waldek

1. Data: 2003-11-08 22:22:53

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Zapisek wrote:

> J.W. w Warszawie za cene nizsza od sredniej krajowej pensji?

Bardzo dobre fondue mozna zjesc w Swietoszku na Starym miescie
Warszawa, ul. Jezuicka 6/8
(0* 22) 831-56-34
(0* 22) 635-59-47

niestety dosyc drogo.
Pozdr.,
Shrek

1. Data: 2003-11-09 10:59:22

Od: "zapis" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy ktos wie gdzie mozna zjesc fondue ale takie serowe (w podgrzewanym
naczyniu roztopione rózne gatunki zóltego sera z przypreawami i na
widelczykach zamacza sie w tej plynnej masie kawalki chleba lub innych
rzeczy i sie zjada)??????????????????????? Za info place
1000000$!!!!!!!!!!!!!!!!;)
pozdr
zapek

Uzytkownik "Shrek" <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2003-11-09 11:21:33

Od: "Adamo Il." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zapis" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> widelczykach zamacza sie w tej plynnej masie kawalki chleba lub innych
> rzeczy i sie zjada)??????????????????????? Za info place

Proszę bardzo!
Tak więc u mnie można zjeść takie fondue, właściwie to jest właśnie fondue!!
Namiary na priva, czekam na info jak odebrać ten milion dolarów na info,
bardzo mi się przyda.

Pozdrawiam,
Adam Il.

1. Data: 2003-11-09 12:36:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 9 Nov 2003 12:21:33 +0100, "Adamo Il."
<a...@i...pl> wrote:

>U?ytkownik "zapis" <z...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
>Prosz? bardzo!
>Tak wi?c u mnie mo?na zje?? takie fondue, w?a?ciwie to jest w?a?nie fondue!!
>Namiary na priva, czekam na info jak odebra? ten milion dolarów na info,
>bardzo mi si? przyda.
>
>Pozdrawiam,
>Adam Il.

posun no sie, u mnie tez mozna!!!! mam dwa sagany na fondue. moze
byc? :P

trys
K.T. - starannie opakowana

pomóźcie - likier