Couleur Experte

1. Data: 2004-11-13 08:16:51

Temat: Couleur Experte
Od: m...@w...pl (Punia) szukaj wiadomości tego autora

Hej Laski, przepraszam ze tak mówi?, ale to co piszecie jest naprawd?
?enuj?ce. Oczekujecie od farby, ?eby nagle z ciemnych w?osów zrobi?a
pi?kny blondzik i to jeszcze w odcieniu takim jak jest podany na
opakowaniu. Zdob?d?cie najpierw troch? wiedzy na temat farbowania, a
potem wypoiadajcie si? na temat produktów. Ka?dy, kto si? troch? na
tym zna, wie, ?e farby z numerem mniejszym ni? 10 rozja?niaj? w?osy
max. o 1 - 1.5 tonu. Wi?c je?li masz mysi, to b?dziesz mia?a
ja?niejszy mysi, a nie od razu blond jak Marylin Monroe. I nie ma co
mówi? "...bo ta farba mnie tak przekona?a, a teraz si? zawiod?am". Nie
chc? by? adwokatem ani tej firmy, ani tej farby (mimo i? uwa?am j? za
rewelacyjn? - sama uzywam ja od dlugiego czasu - w Stanach jest juz od
ponad dwóch lat i wszystkie laski uzywaja prawie tylko jej). Jestem
adwokatem zdrowego rozsadku... Nie bierzcie tego do siebie :)
Pozdrawiam i zycze udanych farbowan!
Punia

1. Data: 2004-11-13 08:32:23

Temat: Re: Couleur Experte
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Punia napisał:

> Hej Laski, przepraszam ze tak mówi?, ale to co piszecie jest naprawd?
> ?enuj?ce.
(...)
> [...]
> ponad dwóch lat i wszystkie laski uzywaja prawie tylko jej). Jestem
> adwokatem zdrowego rozsadku... Nie bierzcie tego do siebie :)

Hej Lasko, a może bądź adwokatem poprawnego kodowania, jesli juz musisz
czegos być?
--
pa, Basia

1. Data: 2004-11-13 08:32:30

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Punia" <m...@w...pl> napisal w wiadomosci

> Jestem
> adwokatem zdrowego rozsadku... Nie bierzcie tego do siebie :)

A ja jestem adwokatem poprawnego kodowania. I wez to do siebie.

M.

1. Data: 2004-11-13 09:06:15

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Hej Lasko, a może bądź adwokatem poprawnego kodowania, jesli juz musisz
> czegos być?

Hehe, Basiu, coz za jednomyslnosc!

Maja

1. Data: 2004-11-13 09:11:33

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sq4ty napisał:

> Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> Hehe, Basiu, coz za jednomyslnosc!

:) Czasem trzeba.
--
pa, Basia

1. Data: 2004-11-13 09:18:58

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sq4ty napisał/a w news:cn4gth$iqo$1@inews.gazeta.pl:

> A ja jestem adwokatem poprawnego kodowania.

A gdzie się ono u Ciebie podziało? ;)

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-11-13 10:39:08

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej laska, gdybys choc troche znala sie na farbowaniu, wiedzialabys, ze
farba, o ktorej piszesz wcale nie jest rewelacyjna, podobnie jak wszystkie
inne domowego uzytku.. Najlepsze i najdelikatniejsze sa farby profesjonalne,
np. L'oreala i najlepiej jak farbuje cie fryzjer.
Generalnie gdybys zdobyla najpierw troche wiedzy na temat farbowania,
wiedzialabys, ze wlosy lepiej rozjasniac u fryzjera (mniejsza szansa
zniszczenia ich). Wiec nie wiem gdzie jest ten zdrowy rozsadek, o ktorym
piszesz.

svenja

1. Data: 2004-11-13 11:00:37

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Punia, sącząc kawkę, wyklepał:

> Hej Laski, przepraszam ze tak mówi?, ale to co piszecie jest naprawd?
> ?enuj?ce.

Droga Puniu, przede wszystkim ustaw sobie kodowanie tak, aby Twoje listy
były zrozumiałe dla innych, to bardzo ułatwi sprawę. Po drugie, Puniu,
laski to mają babcie i się na nich opierają (to pojęcie laski znasz, tak?
czy też wiadome Ci są tylko te dwa bardziej popularne?). Po trzecie
przeglądnij, droga Puniu, wątek jeszcze raz, przeczytaj dokładnie i wskaż
mi miejsce, gdzie jest napisane, że ktoś chciał z ciemnego koloru uzyskać
blondzik Marlin Monroe. Podejrzewam, że nie wskażesz, więc po czwarte,
droga Puniu, czytaj ze zrozumieniem...

Krusz.
zła
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-13 11:11:09

Od: "Nick(i)" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Punia wrote:
> [...]
> ponad dwóch lat i wszystkie laski uzywaja prawie tylko jej). Jestem
> adwokatem zdrowego rozsadku... Nie bierzcie tego do siebie :)

żenujące jest ze nie potrafisz ustawic kodowania postu
najpierw popatrz na siebie i popraw swoje bledy a poitem dopiero wytykaj
je innym

--
*****
Terrified of what may come.