Re: Covid

Data: 2021-02-10 21:57:46
Temat: Re: Covid
Od: XL <i...@g...pl>

FEniks <x...@p...fm> wrote:
> [...]
-powstaje/

> Skup się na linku, to się wszystkiego dowiesz.
>
> Badania nad szczepionkami to proces.

> Przecież trzewia to Twoja specjalność. Nie ja tutaj od samego początku
> na płodność

???

> zwracam uwagę, ni z gruchy ni z pietruchy przy okazji
> szczepień przeciw covid.

Mówiłam o układzie płciowym, nie o ,,płodności". Ty utożsamiasz układ
płciowy jedynie z płodnością i to Ty nią się zajęłaś odnośnie mnie. Cel
wiadomy.
Lekcja on-line w pigułce dla Ciebie: Układ płciowy ma MNÓSTWO funkcji,
doucz się o nich z podręczników Twoich dzieci. Płodność to nie jest jego
jedyne zadanie, bo (poprzez hormonalną funkcję wydzielniczą gonad w
powiązaniu z funkcją wydzielniczą podwzgórza, przysadki mózgowej i
nadnerczy - to całe mnóstwo hormonów!) wpływa on na rozwój fizyczny (doucz
się o pierwszorzędnych i drugorzędnych cechach płciowych) i psychiczny oraz
mentalny i intelektualny. Czyli CAŁY CZŁOWIEK fizycznie i umysłowo
kształtuje się ostatecznie dzięki niemu w okresie dojrzewania. Jeżeli
uszkodzi się gonady i inne gruczoły w.w. przed dojrzewaniem albo w okresie
dojrzewania ich rozwój i procesy wydzielnicze zostaną czymś sztucznie
zaburzone, skutki mogą być tragiczne. Czy Ty o tym coś w ogole wiesz? Nawet
jeśli wiesz, to z oczywistych powodów właśnie tą płodnością we mnie
strzelasz. Głupio - bo to samej sobie strzelasz w stopę. Mnie tylko
rozbawiłaś swoją ignorancją.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: