Cóż za radość :))))

1. Data: 2004-06-11 14:42:44

Temat: Cóż za radość :))))
Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny drogie, raz tylko zakupiłam produkt Ziai :krem oliwkowy, czy jakoś
tak. Nawet do butów mi się nie nadał. Przepraszam, jeśli komuś faktycznie
pasuje, u mnie niestety/.

Teraz podczytując was troszeczkę spróbowałam i... cud? /krem pod oczy
pietruszkowy, krem matujący biobalans, krem bionawilżający biała herbata/
Taniość nieprzeciętna, lekkość a lico jak nigdy dotąd jakieś takie wypoczęte,
zdrowe.

Pszłam dalej i zafundowałam sobie billendę : żel do mycia twarzy zielona
herbata i fluid rozświetlający z perłą BiJu.
Rewelacja.

Mascara Billenda classic pearl reflex obleci.

Dziewczyny, ile ja do tej pory pieniędzy w błoto/czytaj: nieudane drogie kremy/
wywaliłam.

Nigdy więcej.

Dzięki.

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-06-11 15:16:43

Temat: Re: Cóż za radość :))))
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Jun 2004 16:42:44 +0200, in pl.rec.uroda "Zora"
<z...@g...pl> wrote in :

> [...]
>Taniość nieprzeciętna, lekkość a lico jak nigdy dotąd jakieś takie wypoczęte,

a jak u nich z filtrami? chyba nie mają żadnych?

>Pszłam dalej i zafundowałam sobie billendę : żel do mycia twarzy zielona
>herbata i fluid rozświetlający z perłą BiJu.
>Rewelacja.

fakt, ten żel Bielendy jest całkiem OK, ale jak dla mnie niewydajny.
podkładu nie znam.

>Mascara Billenda classic pearl reflex obleci.

a jakie są kolory?

>Dziewczyny, ile ja do tej pory pieniędzy w błoto/czytaj: nieudane drogie kremy/
>wywaliłam.
>
>Nigdy więcej.

nie ma kosmetyków idealnych, są tylko idealnie dobrane. cena nie ma
znaczenia - droższe nie jest automatycznie lepsze.

an//

1. Data: 2004-06-11 21:00:43

Temat: Odp: Cóż za radość :))))
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zora <z...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> Pszłam dalej i zafundowałam sobie billendę : żel do mycia twarzy zielona
> herbata i fluid rozświetlający z perłą BiJu.
> Rewelacja.

Mam fluid - jeden z najlepszych jakie mialam do tej pory i to za 8,50zł :D

Pozdr!
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-06-12 13:37:28

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> On 11 Jun 2004 16:42:44 +0200, in pl.rec.uroda "Zora"
> <z...@g...pl> wrote in :

> a jak u nich z filtrami? chyba nie mają żadnych?

Chyba nie, ale ja nie bardzo wierzę w skutecznośc tych filtrów w kremach
kosmetycznych.
Zajrzałam na ziaja.com i wyszło, że z filtrem jest tylko 'oliwkowy z filtrem",
w odróżnieniu od "oliwkowego".
Raz widziałam skuteczny filtr, w kosmetykach do opalania Penaten dla dzieci.
Po opalaniu wyraźnie było widać ślady palców na brzegach smarowania, serio.

> a jakie są kolory?

Ja mam brązowy, nie jest ciemny

> nie ma kosmetyków idealnych, są tylko idealnie dobrane. cena nie ma
> znaczenia - droższe nie jest automatycznie lepsze.

Fakt

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-06-12 13:47:57

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Jun 2004 15:37:28 +0200, in pl.rec.uroda "Zora"
<z...@g...pl> wrote in :

>Chyba nie, ale ja nie bardzo wierzę w skutecznośc tych filtrów w kremach
>kosmetycznych.

uhm. a jakiego kremu z filtrem na te Ziaje używasz? ciekawa jestem,
który najlepiej współgra.

>Ja mam brązowy, nie jest ciemny

uhm. brązowy średnio mi potrzebny. różowy mogłabym chcieć.

an//

1. Data: 2004-06-13 14:57:07

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> uhm. a jakiego kremu z filtrem na te Ziaje używasz? ciekawa jestem,
> który najlepiej współgra.

Poniewaz jestem kobieta miastowa typu pomieszczenie-samochód-pomieszczenie to
niewiele sobie robię z zagrożenia promieniowaniem /chyba że z komputera ;)/
Podkład Billendy zperła Biju chwali się jakimś filtrem naturalnym. Ja mu
wierzę, bo z tego co wiem filtry to nic innego jak cząsteczki odbijające czy
rozpraszające promieniowanie. Mogą być w podkładzie, zwłaszcza z jakąś tam
perłą.
Natomiast jeśli chodzi o prawdziwe słońce typu dzień w ogrodzie to koniecznie
ochronny Peneten dla dzieci, rewelacja, tylko że nie wiem czy jeszcze
gdziekolwiek dostępne, bo tego roku jeszcze nie kupowałam.
z porównań kremów ochronnych polskich firm i penatena to tak za bardzo nie chcę
mi się wierzyc w te filtry w kosmetyce :(

> uhm. brązowy średnio mi potrzebny. różowy mogłabym chcieć.

wooow,

różowa maskara, ciekawy efekt daję?

Pozdrawiam Zora

1. Data: 2004-06-13 15:28:48

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Jun 2004 16:57:07 +0200, in pl.rec.uroda "Zora"
<z...@g...pl> wrote in :

> [...]
>rozpraszające promieniowanie. Mogą być w podkładzie, zwłaszcza z jakąś tam

uhm. no, każdy robi po swojemu.

> [...]
>z porównań kremów ochronnych polskich firm i penatena to tak za bardzo nie chcę
>mi się wierzyc w te filtry w kosmetyce :(

a powiedz, jaką ma konsystencję? nie jest bardzo tłusty? bo tak mi się
kojarzy, może źle pamiętam.

>wooow,
>
>różowa maskara, ciekawy efekt daję?

no, zależy. na moich rzęsach tylko lekki odcień koloru, ale na czarnym
wszystko tak wychodzi.

an//

1. Data: 2004-06-18 07:28:53

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a powiedz, jaką ma konsystencję? nie jest bardzo tłusty? bo tak mi się
> kojarzy, może źle pamiętam.

Sorki , że to tyle trwało, ale musiało. jeśli chodzi o nienaganny wygląd to nie
uzyskasz stosyjąc ten krem. Może nie tłusty, ale taki jakiś błyszczący efekt
pozostaje niestety.

> no, zależy. na moich rzęsach tylko lekki odcień koloru, ale na czarnym
> wszystko tak wychodzi.

jak bym miała czarne to by mi się po maskarę nie chciało do sklepu wchodzić,
hihihhi

Pozdrawiam Zazdrośnie
Zora

1. Data: 2004-06-18 08:10:15

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Jun 2004 09:28:53 +0200, in pl.rec.uroda "Zora"
<z...@g...pl> wrote in :

>Sorki , że to tyle trwało, ale musiało. jeśli chodzi o nienaganny wygląd to nie
>uzyskasz stosyjąc ten krem. Może nie tłusty, ale taki jakiś błyszczący efekt
>pozostaje niestety.

aaa, no niestety. większość tych kremów tak ma.

>jak bym miała czarne to by mi się po maskarę nie chciało do sklepu wchodzić,
>hihihhi

no tak. ale wiesz, czarny może się znudzić:)

an//

1. Data: 2004-06-25 12:59:43

Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no tak. ale wiesz, czarny może się znudzić:)

Przeglądałam czasopisma i zauważyłam, że kolorowe tusze /w tym różowy/
reklamuje Celia.
Nieststy nie wiem nic więcej, ale może cena przystępna?
Nawet nie wiedziałam, że Celia jeszcze żyje.
Pozdrawiam Zora

krem do stóp
naczynka
[allegro] Max Factor Lasting Performance - cos z nim nie tak?
BODY SHOP - propozycja
kremy na słońce a trądzik