krem do stóp

1. Data: 2004-06-11 14:42:45

Temat: krem do stóp
Od: "eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam małe pytanko. Chodzi o krem do stóp. Kiedyś był w Avonie taki z
cynamonem, szukam czegoś podobnego. Jakiegoś super nawilżającego kremu, bo
strasznie mi sie stópki wysuszają i to okropnie wygląda, szczególnie teraz
gdy do głosu doszły odkryte bucki. Poradzcie mi, bo ja nie mam żadnego
doświadczenia w tego typu kosmetykach (i pewnie dlatego mam teraz problemy).

Pozdrawiam Eliza

1. Data: 2004-06-11 15:13:00

Temat: Re: krem do stóp
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jun 2004 16:42:45 +0200, in pl.rec.uroda "eliza"
<e...@w...pl> wrote in :

> [...]
>doświadczenia w tego typu kosmetykach (i pewnie dlatego mam teraz problemy).

Scholl z wyciągiem z wiesiołka. zresztą, można użyć dowolnego kremu
(grubo) i założyć skarpetki na noc (chociaż przy wysokich
temperaturach może to być średnia przyjemność). skarpetki, oczywiście,
bawełniane.

an//

1. Data: 2004-06-11 15:15:06

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "eliza" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> gdy do głosu doszły odkryte bucki. Poradzcie mi, bo ja nie mam żadnego
> doświadczenia w tego typu kosmetykach (i pewnie dlatego mam teraz

Nie wiem jaki krem.
Ale czy na boga nie można napisać: stopy i buty?
Przecież jak mniemam, jesteś dorosłą osobą i nie masz niemowlęcych stópek
na które pasują 5 centymetrowe buciki?

Sowa - zmęczona usenetową manią zdrabniania wszystkiego jak popadnie.

1. Data: 2004-06-11 16:03:31

Od: Ola <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na które pasują 5 centymetrowe buciki?
>
> Sowa - zmęczona usenetową manią zdrabniania wszystkiego jak popadnie.

Co do kremu to proponuję Neutrogeny z serii szwedzka formuła czy jakoś tak.
Poczytaj na wizażu. Krem jest świetny, wygląda jak wazelina, ale wcale nie
jest tłusty i naprawdę efekty są spektakularne.
Co do zdrabniania, to też dostaję białej gorączki jak czytam : stópki,
paluszki, główka itp.

1. Data: 2004-06-12 11:46:20

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jest tłusty i naprawdę efekty są spektakularne.
> Co do zdrabniania, to też dostaję białej gorączki jak czytam : stópki,

No to ja jestem kolejna do zestawu przeciwników infantylnych zdrobień...
(najgorzej jest na forach dot. ciąży i starania się o ciążę - tam jest
zupełna szajba na punkcie temperaturek, brzuszków, nóżek - bynajmniej nie
dziecięcych).

LH (też zdegustowana)

PS - stopy można posmarować na noc zwykłym śmierdzącym Linomagiem i na to
koniecznie skarpetki. Tłuste i śmierdzące ale działa super.

naczynka
[allegro] Max Factor Lasting Performance - cos z nim nie tak?
BODY SHOP - propozycja
kremy na słońce a trądzik
WARSZAWA- czy ktos mi moze polecic dobra kosmetyczke w oczyszczaniu