Creme brulee Nigelli - robił to ktos?

11. Data: 2007-01-06 19:24:42

Temat: Re: Re: Creme brulee Nigelli - robił to ktos?
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> Le samedi 6 janvier 2007 Ú 19:21:17, dans <1...@c...supernews.com> vous
Žcriviez :

> Bylo ok, utf-8
>

> Ewcia

Nie znam sie na kodowaniu, skopiowalam nazwe z prawidlowymi krzaczkami z
jakiejs francuskiej strony, ale oni pewnie maja Unicode czy cos,
wiec tak glupio wypadlo.

12. Data: 2007-01-20 07:31:43

Temat: Re: Creme brulee Nigelli - robił to ktos?
Od: "jandulka" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Mucha" napisał :
> Aha, co do przypalania cukru z góry mówię, że grill w
> kuchence nie nadaje się zbytnio - przynajmniej mnie się nigdy nie udało.
> Za
> to lutlampa czy nawet kieszonkowy palnik gazowy - jak złoto.
(...)
> mucher
Przepraszam za spóźniony refleks. Interesuje mnie to ustrojstwo, chyba czymś
takim opalał paprykę Pascal w jednym z programów TV (moze sie mylę, bo to
mignęło mi tylko). A mnie inne metody zawodzą, stąd pytanie o szczegóły.
Z góry dzięki.
jot.ce.

13. Data: 2007-01-21 17:27:20

Od: Grzegorz Mucha <m...@p...zabierzow.com> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 20 Jan 2007 08:31:43 +0100, jandulka wrote:

> [...]
> mignęło mi tylko). A mnie inne metody zawodzą, stąd pytanie o szczegóły.

Jest tego troche na allegro, mozna i w marketach budowlanych kupic. W
wersji najprostszej ma to wielkosc olowka i zasilane jest gazem do
zapalniczek - ale ciut malo to wydajne

Swoja droga nie testowalem elektrycznej opalarki jeszcze - wyciaga to
jakies 300-400 stopni i mocno dmucha, powinno wystarczyc na zrobienie
karmelu.

mucher

Uwaga: niebezpieczeństwo!
QPa