Re: Cuchnący pot

Newsgroups: pl.rec.uroda
Date: Sun, 17 Apr 2005 00:50:53 +0200
Sender: Mme Kitzmoor <c...@p...net>
From: Mme Kitzmoor <s...@m...nie>
Subject: Re: Cuchnący pot

Na 16.04.2005, avanti <a...@o...pl> przeskrobal:

> heh.jesli to kolega z pracy to mozecie sie wszyscy (wspolpracownicy) zlozyc
> na jakis elegancki zestaw,wysokopolkowy w ktorego sklad bedzie wchodzil
> antyperspirant i np zel pod prysznic.tak czy siak to najlepsze rozwiazanie

TY all! :) Czy miałoby się to okazać aż takim nietaktem to bym wątpiła,
patrząc na zestawy prezentowe dla mężczyzn, we wręcz hurtowych ilościach
zawalające półki drogerii w sezonie. Chocia ja się tam znam... może to
lekkie przewrażliwienie? Ja bym się nie obraziła za ładnie zapakowany
zestaw kosmetyków. W każdym razie na podstawie przeprowadzonego przeze
mnie z tej okazji małego wywiadu społecznego postanowiłam, że się nie
obrazi - tyle :p

Facet - nie TŻ, raczej bliższy kolega.

Pozdrawiam
Iff

--
"Well, thanks to the Internet, I'm now bored with sex"
[Philip J. Fry]

http://glinki.com/?l=fwm04r