Re: Cuda na DO

Data: 2002-04-03 14:34:41
Temat: Re: Cuda na DO
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl>

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a8ebp4$l4q$1@news.onet.pl...
> Iwonko, a wiesz jak wyglądają amerykanie? Ale nie Ci z filmów z Hollywood,
> ale tacy przeciętni?

wiem, bo tu mieszkam ;-) jesli mowimy o ludziach
niewyksztalconych, to ciekawa jestam jaka diete
stosuja w Polsce osoby niewyksztalcone i czy w ogole
slyszaly o tej piramidzie....
ale jesli o wyksztalconych to w tej grupie grubasow
uswiadczych malo, bo to zle by o nich swiadzczylo. raczej
ci ludzie cwicza, dlbaja o diete i sa szczupli. jasne
ze nie WSZYSCY ale pewno takie same proporcje i u nas
by sie znalazlo.
tzreba rowniez od razu dadac iz ludzie tu zarabiaja duzo
tzn wiecej moga poswiecic na pozywienie a pokus tu co nie miara...
gdyby w Polsce mozna bylo poswiecic taka sama czesc budzetu na
zakupy w spozywczym i mialo sie dostep do tak wymsylnych
pokus jak tu sytuacja byla by zaraz wyrownana :-)))

> Wiesz jak dobrze wyszli na propagowanej piramidzie żywieniowej?
> ;-)
> Jaki mają odsetek ludzi otyłych?

wiesz wszystko zalezy od rejonu gdzie zyja
ci Amerykanie, ale pewno tym raczej powinni sie
zajac socjologowie. Najgrubsze miasto do Dallas
a najszczuplejsze Boston.
iwon(k)a