Cukier puder a cukier zwykly ...

1. Data: 2003-05-23 17:47:26

Temat: Cukier puder a cukier zwykly ...
Od: "ola s." <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem, ze do ciasta wole dodawac cukier puder,
ale w przepisach na ogol jest podane, ile dac zwyklego cukru.
Czy jest jakis przelicznik zwyklego cukru na puder? :)

Pozdrawiam serdecznie,
olas.

1. Data: 2003-05-23 18:14:21

Temat: Re: Cukier puder a cukier zwykly ...
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:balmre$k8$1@inews.gazeta.pl,
ola s. <o...@N...gazeta.pl> a écrit:
> Mam taki problem, ze do ciasta wole dodawac cukier puder,
> ale w przepisach na ogol jest podane, ile dac zwyklego cukru.
> Czy jest jakis przelicznik zwyklego cukru na puder? :)

Co jest ciezsze : kilogram pierza czy kilgram stali ? :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-05-23 18:17:59

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w wiadomości

> Co jest ciezsze : kilogram pierza czy kilgram stali ? :-)
>
> Ewcia

one sie jednak nieco roznia objetosciowo, a w przepisach nie zawsze cukier
figuruje w gramach, jest tez w szklankach :)

wkn

1. Data: 2003-05-23 18:26:52

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale w przepisach na ogol jest podane, ile dac zwyklego cukru.
> Czy jest jakis przelicznik zwyklego cukru na puder? :)

cukier puder:
lyzeczka - 3-5g
lyzka - 10g
szklanka - 160-200g

Te "od - do" biora sie stad, ze zbieralam to z dwoch zrodel,
jedno podawalo tak, drugie tak.

Alina

1. Data: 2003-05-23 19:47:03

Od: "ola s." <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl napisał(a):

> cukier puder:
> lyzeczka - 3-5g
> lyzka - 10g
> szklanka - 160-200g

Dziekuje za odpowiedz, tylko nie do konca rozumiem.
Czy znaczy to, ze szklance zwyklego cukru odpowiada 160-200g pudru,
czy inaczej?

olas.

1. Data: 2003-05-23 19:50:45

Od: "ola s." <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa \(siostra Ani\) N. <n...@y...com> napisał(a):

> Co jest ciezsze : kilogram pierza czy kilgram stali ? :-)

Akurat z fizyka jestem na ty, ale chodzilo o cos zupelnie innego.
Jak przeliczyc go na szklanki, a poza tym mam takie wrazenie,
ze cukier puder jest slodszy, ale moze to tylko zludzenie ;).

1. Data: 2003-05-23 19:52:00

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:baloh8$fkd$1@atlantis.news.tpi.pl,
Wkn <w...@w...pl> a écrit:
> Użytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisał w

> one sie jednak nieco roznia objetosciowo, a w przepisach nie zawsze
> cukier figuruje w gramach, jest tez w szklankach :)

.. polskich lub amerykanskich ;-)

Ewcia
--
Niesz !
I w tym caly jest ambaras

1. Data: 2003-05-23 19:53:32

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje za odpowiedz, tylko nie do konca rozumiem.
> Czy znaczy to, ze szklance zwyklego cukru odpowiada 160-200g pudru,
> czy inaczej?
>
> olas.

Zle mnie zrozumialas, pewnie napisalam niejaso
Chodzi o to, ze lyzeczka miesci 3-5 g cukru pudru, lyzka - 10g,
a szklanka - 160-200g.
Znajac wage lyzeczki, lyzki czy szklanki cukru krysztalu mozesz sobie
przeliczyc, ile Ci trzeba lyczeczek/lyzek/szklanek cukru pudru.
Mam nadzieje, ze teraz napisalam jasno:)

Alina

1. Data: 2003-05-23 19:56:01

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola s." <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> a...@o...pl napisał(a):
> Dziekuje za odpowiedz, tylko nie do konca rozumiem.
> Czy znaczy to, ze szklance zwyklego cukru odpowiada 160-200g pudru,
> czy inaczej?

szklanka to od 160 do 200 g pudru :)
itd
ja tak rozumiem :)

Marta

1. Data: 2003-05-23 19:57:17

Od: "Marta Trzaska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Akurat z fizyka jestem na ty, ale chodzilo o cos zupelnie innego.
> Jak przeliczyc go na szklanki, a poza tym mam takie wrazenie,
> ze cukier puder jest slodszy, ale moze to tylko zludzenie ;).

Mam podobne ;)))) dlatego pudru dodaje mniej ;)
czyzby wieksza zawartosc cukru w cukrze? :))

Marta

poradniki, ksiazki, podreczniki
Babka Jogurtowa wg. Wkn - opinia
Sernik - dla mnie bomba! ;) [P]