Re: Cukrzyca

From: <b...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Cukrzyca
Date: Sun, 4 Nov 2001 20:11:11 +0100
<M...@n...tpi.pl> <9rtqps$onm$1@news.tpi.pl>
<M...@n...tpi.pl> <9rttgb$emo$1@news.tpi.pl>
<M...@n...tpi.pl> <9ru31u$od6$1@news.tpi.pl>
<M...@n...tpi.pl> <9s07al$5tc$1@news.tpi.pl>
<M...@n...tpi.pl>

> To jets problem. To po prostu jest dynamiczna nauka. Ale jak znajde cos
> konkretnego to dam znac -ale raczej artykuly.

Niech będzie. Sam wiem, że jak chcę mieć co nowego, to raczej periodyki :-(

> Obecnie sledze poczynania debili z Samoobrony i LPR. I nie rozumiem jak w
> demokratycznym kraju bandytom sie po prostu pozwala na chodzenie po
> ulicach a debilom na kandydowanie do Sejmu.

Dlatego jestem zwolennikiem demokracji w stylu ateńskim, nawet jesli miałbym
sie tam załapać choć na metojka. Lepsze to, niż słuchać każdego walniętego,
który - twierdząc, że demokracja - przepycha najgorsze brednie.

> Dziwisz sie? Srednia spoleczenstwa jest taka ze np. wybrala Leppera i
> innych nieukow. Oni po prostu nie potrafia samodzielnie myslec - to
> ludzie ktorzy musza miec sztnadar do walki - a ze walcza o to by np.
> rzeka plynela pod gorke to ich nie obchodzi - wazne ze przywodca
> powiedzial. Podoban sytuacje przeciez masz z DK.

Mam, IMHO działa i polecam wielu osobom, ale nie czynię z tego religii i nie
dam się zabić za wyniki. Poza tym - choć z drugiej strony, gdyby człowiek
miał do dyspozycji jakąś niezgorszą klinikę, ech... marzenie... i poleczyć,
i pobadać... ale nawet jakbym powiedział, że ma podstawy, to rzuciliby się
jedni (o tych, którzy chcieliby przeczytać wyniki nawet nie marzę, może Ty i
jeszcze z dwustu :-( ), a jakbym powiedział, że nie ma, to drudzy, że
nadzieję odbieram, też bez czytania wyników. Taki świat...

> Na szczescie sa ciekawe inicjatywy popierane przez srodowisko juz od
> dawna - np. bardzo "alternatywna" konferencja "Psychiatria a ekologia"
> ktora to z ekologia nic wspolnego nie ma a gada sie czesto o rzeczach
> duzo bardziej nawiedzonych niz DK - o duchach, spirytyzmie, diablach etc.
> I kto tu mowi ze srodowisko jest konserwatywne?

Z drugiej strony środowisko psychiatrów się trzyma, reszta uważa ich za
szajbniętych, przynajmniej takie odczucia i głosy mam w Lublinie.

Wiesz, te sprawy że tylko chirurg to prawdziwy lekarz etc...

> Tak sie sklada ze moj ojciec kiedys ostro lokalizowal miejsca na studnie
> (rozumiesz;-)) Ja tez to umiem/moge - ale powidzial mi jedno: bierz
> pieniadze - flaszke, ges, cokolwiek - bo inaczej nikt nie bedzie
> podchodzil do ciebie powaznie.
> Dlatego tez ja mam mieszan uczucia co do "brania" pieniedzy przez
> lekarzy. Jest po prostu szansa ze niezdyscyplinowany pacjent sie bardziej
> wezmie w garsc jak bedzie wiedzial ze za to zaplacil - to taki dysonans
> poznawczy ktory bardzo pomaga.

To ja tak i biorę, ale nie potrafię powiedzieć słabej staruszce 200 i za
tydzień spowrotem. O takie płacenie mi chodzi...

> E... nie jest mam nadzieje tek zle!

Widzisz, to może ja nie dokońca to społeczeństwo rozumiem, ale ja zawsze po
jakimś twierdzeniu pytam: a dlaczego akurat tak myślisz. Skąd te podstawy? I
często słyszę.. aaaa, bo tak. I to mnie boli.

> Dobrze ze choc jeden na 50.... Szkoda ze takich ludzi malo.

Może ich kiedyś będzie więcej, kto wie, skończyłyby się głupie przepychanki
jak czasami na pl.soc.religia. Czego wszystkim życzę.

Pzdr
Paweł