Re: Zywienie Optymalne ( bylo Cukrzyca )

Data: 2001-11-06 01:06:26
Temat: Re: Zywienie Optymalne ( bylo Cukrzyca )
Od: b...@o...com.au (George Zieba)

news:<MPG.164f22154d816ac1989734@news.tpi.pl>...

> Sorry, ja zabawe skonczylem.

Tak, masz racje, to co piszesz , to rzeczywiscie istna zabawa :-)))

> 1.Ja wiem co to DK i nie jestem neofita - ty w porownaiu ze mna ledwo co
> ja poznales.

Grubo sie myslisz... i to bardzo !

> 2. Mam spokojne i uczciwe podejsce do DK - ty jeststes agresywnym
> wyznawca dla ktorego kazde negatywne doswiadczenie znaczy tylko tyle ze
> zostalo zle przeprowadzone.

Popatrz na swoje poprzednie lisciki. Agresje zaczales przejawiac juz
od pierwszej wypowiedzi, podczas, gdy to ja spokojnie informowalem o
efektach
stosowania Zywienia Optymalnego.

> 3. Ja mam doswiadczenia - ty nie.

W czym masz doswiadczenie ? Na pewno nie w stosowaniu Zywienia
Optymalnego.
To juz udowodniles wystarczajaco. Jesli juz chodzi dokladnie o
Zywienie Optymalne , to sam jestem juz na ZO 4 lata ( plus rodzina ) z
doskonalymi wynikami :-)))))

> 4. Ja mowie o konkretnych przykaldach ktore znam - ty o tych ktore znasz
> z propogandy.

Przewrotnosci powinienies uczyc na uniwersytetach, gdyby takie kursy
prowadzono ! Naprawde potrafisz to robic wysmienicie :-))
To wlasnie ja podawalem KONKRETNE przyklady i to wlasnie ja
zadawalem ci wielokrotnie KONKRETNE pytania , na ktore nigdy nie
odpowiedziales. Nadal czekam, ale juz wiem, ze i tak nie znasz na nie
sensownej odpowiedzi. To wlasnie ty potwierdziles, ze dla ciebie
wystarczajacym dowodem jest cos co uslyszysz na zasadzie "jedna pani
drugiej pani" , zapomniales juz co napisales ?? Czy raczej chcialbys
to zapomniec ? Sam wolisz polegac na takiej propagandzie.

> 5. Ja chce dobra pacjentow - ty tylko tego by zasilili kregi wyznawcow.

No to tutaj kropnales bracie z grubej rury !!! Jakbys chcial dobra
pacjentow
to do tej pory juz bys wiedzial z pierwszej reki wiele wiecej na temat
Zywienia Optymalnego, pradow selektywnych itd ...

Co zrobisz, jesli pacjent np. z powaznie zaawansowana choroba Buergera
poprosil by ciebie o zastosowanie Zywienia Optymalnego ?
Ah... odradzilbys mu ! Raczej przepisalbys mu "lekarstwo" w postaci
amputacji, tak ? Tak ! Dlaczego ? bo inaczej nie potrafisz tego juz
leczyc !
Ale ... to tylko ty tego nie potrafisz. Inni lecza. Ty o tym wiesz, a
jednak
wolisz czlowiekowi uciac noge.
Twoim OBOWIAZKEM jest sie dowiedziec !! jak mozna ludziom pomoc
wiedza, a
nie jak im szkodzic swoja arogancja, bo nie chcesz nabyc wiedzy, ktora
byc moze
ta chora noge by uratowala. Lekarzu... lekarzu .... :-(((

To jest przyklad wziety z zycia. I nie bzdec mi to o wyjatkach lub
propagandzie.
Takie sa fakty. To wlasnie tacy ludzie maja ogromny zal do lekarzy,a
ty sie
temu dziwisz , ze czesto sa agresywni w stosunku do lekarzy. Mimo to ,
w takich przypadkach ja jednak bronie lekarzy, bo to wszystko zalezy
od tego czy lekarz tego czlowieka wiedzial o metodzie alternatywnej
czy nie. Jesli nie wiedzial, to ... trudno mu cokolwiek zarzucic, ale
jesli wiedzial, mial informacje doslownie pod nosem, a nie skorzystal
przynajmniej z przyjacielskiej konsultacji z kolega lekarzem, ktory
moglby mu powiedziec jak ta noge mozna uratowac, to to juz jest forma
robienia komus krzywdy. Tak lekarz nie
postepuje i o to wlasnie tacy wyleczeni chorzy maja pretensje.

Mam nadzieje, ze ciebie nigdy cos takiego nie spotka, bo nawet sam
siebie nie potrafibys z tego wyleczyc.

> 6. Ty tylko podajesz ze cos wiesz - ja wiem to z praktyki.

Z jakiej praktyki ? Kierowania na "obcinanie nog" , bo inaczej nie
potrafisz ??

> 7. Jak cie wyciagnalem dalej - nie wytrzymales

To ty nie wytrzymales. Nie majac argumentow , ani nie potrafiac
udzielic odpowiedzi na zadane ci pytania mowisz, ze konczysz dyskusje.
Jakie to wygodne, no nie ?

> (nie zgadzam sie z toba "jasnie oswieconym" - wiec jestem "beton").

Jakbys nie byl beton, to juz do tej pory, jako prawdziwy lekarz
siedzialbys
w Jastrzebiej Gorze i uczyl sie od swoich kolegow leczenia ludzi z
chorob, z ktorych terez wyleczyc ich jeszcze nie potrafisz.
Do tego jednak trzeba miec prawdziwe powolanie, a nie papierek.
Tak jak to maja lekarze inni, prawdziwi. Sa tacy, ktorzy nawet z
Australii
jada tam, zeby wlasnie zobaczyc, sprawdzic, zweryfikowac, skonsultowac
NAUCZYC SIE jak jeszcze lepiej mozna pomoc pacjentom. A ty, co robisz?
Jestes w Polsce, za oceany wybierac sie nie musisz ...

> 8. Z postu wynika ze masz bardzo plytka wiedze teoretyczna nawet z
> zakresu psychosomatyki- nie mowiac juz o internie. Sorry - ja cie uczyc
> nie bede - chcesz dyskutowac - poducz sie sam, potem pogadamy.

Jak widac, najbardziej tobie potrzebne jest douczenie sie, zebys nie
krzywdzil ludzi, a im pomagal najlepiej jak mozna, a nie na "pol
gwizdka".

> 9. Nie znasz podstawowej literatury o cukrzycy typu II nie mowiac o
> praktyce klinicznej.

A ty masz ? nawet jesli to co z tego ? Smiem twierdzic, ze wielu
wiecej cukrzykom pomoglem ja niz ty.

> Wiesz tyle ile napisane w materialach Kwasniewskiego.

Tu sie myslisz, ale ... ty nawet tego nie wiesz, a jesli wiesz , to
ciagle
nie rozumiesz.

> Nie boj sie - nie zniechecisz mnie do DK

Ja sie nie boje. Boje sie jednach o tych ludzi, ktorym MOGLBYS POMOC,
nie pomozesz. Nie dlatego, ze nie wiesz jak, ale dlatego, ze nie
chcesz sie
dowiedziec jak im mozna pomoc, bo to ty jestes ten jasnie oswiecony,
ktory juz wszystko wie i poza toba juz nikt niczego wiecej nie wie, a
przeciez uczyc sie mozna nawet od diabla.

> Ciebie traktuje jako jeszcze jednego nawiedzenca co walczy za "sprawe"
> i to mu przytepia uczicwe spjrzenie.

Juz ci mowilem, ze to ty jestes nawiedzencem tego, ze wszystko wiesz.
Ja nie walcze o "sprawe". To ty powinienies to robic. Ciagle tego nie
rozumiesz. To ty wlasnie powinienies walczyc w imieniu ludzi chorych
starajac sie przynajmniej poznac metody, ktore moglyby im pomoc.

> Na razie tacy ludzie jak ty odstraszaja zwyklych uczicwych lekarzy
> wiem to na przykladzie wielu kolegow ktorzy nie bawia sie ta dieta
> bo zamiast dostac porzadne, obiektywne dane - boja sie kontaktu z
> fanatykami.

Po pierwsze niczego fanatycznego ci tu nie powiedzialem.
Poinformowalem
of FAKTACH, ktore kazdy uczciwy lekarz by rozwazyl i zweryfikowal.
Ty tego nie robisz, robia to uczciwi lekarze. Lekarze z Jastrzebiej
Gory
powiedza ci to samo co ja juz wczesniej napisalem plus duzo, duzo
wiecej !! Czyli wedlug ciebie sa jeszcze wiekszymi fanatykami niz ja.
Moze nawet i mialbys racje, ale to wynikaloby tylko z tego, ze widza
efekty
swojej pracy, ktore czasami przechodza ich najsmielsze oczekiwania.

> A swoja droga - jesli agresja jest dominujaca cecha ludzi Kwasniewskeigo

Ot ... i nastepny rodzynek w twoim stylu :-))) Jak czegos nie ma , to
mozna zawsze to wymyslec i propagowac jako "naukowy fakt". Tak rodzi
sie plotka,
falszywe zdanie, przekrecona rzeczywistosc itd ... Lekarzowi tego nie
wolno robic , tzn. temu uczciwemu ...

J.Z