Cwiczenia

1. Data: 2004-10-31 12:10:49

Temat: Cwiczenia
Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam na imię Ania i mam pytanko; w czasie ostatnich trzech miesięcy
schudłam (w sumie bez wielkich wyrzeczeń i wysiłku) ok. 16 kg, ale
chciałabym "usztywnić mięsnie na swoim brzuchu oraz udach. W związku z
tym byłabym niezmiernie wdzięczna gdyby ktoś polecił mi jakieś dobre
ćwiczenia na w/w części ciałka....
Pozdrawiam
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
*********************

2. Data: 2004-10-31 12:35:40

Temat: Re: Cwiczenia
Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chciałabym "usztywnić mięsnie na swoim brzuchu oraz udach. W związku
> tym byłabym niezmiernie wdzięczna gdyby ktoś polecił mi jakieś dobre

...hi,hi,hi tak mi się jeszcze skojarzyło że te trzy miesiące temu
napisałabym cielska
Pozdrawiam
Ania

3. Data: 2004-10-31 15:15:40

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn:

> [...]
> chciałabym "usztywnić mięsnie na swoim brzuchu oraz udach. W związku z
> tym byłabym niezmiernie wdzięczna gdyby ktoś polecił mi jakieś dobre

Basen, pilates. Regularnie. I masaze. U mnie zadzialalo :)

BA

4. Data: 2004-10-31 21:52:41

Od: "Adam Charazinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> @nn:

> Basen, pilates. Regularnie. I masaze. U mnie zadzialalo :)

no wlasnie masaze. ja zwalilem 25kg i chcialbym sie dowiedziec jaki
dokladnie masaz powinienem zastosowac ?
no bo ponoc sa relaksacyjne, odchudzajace itp.

5. Data: 2004-11-02 09:11:28

Od: e...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dokladnie masaz powinienem zastosowac ?
> no bo ponoc sa relaksacyjne, odchudzajace itp.

Aniu czy możesz mi napisać jak w ciągu 3 miechów straciłaś aż 16 kg bez
zbytnich wyrzeczeń. Proszę odpisz mi jak najszybciej.
Pozdrawiam.

6. Data: 2004-11-02 12:27:10

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@b...pl> napisał w wiadomości

> Aniu czy możesz mi napisać jak w ciągu 3 miechów straciłaś aż 16
> kg bez
> zbytnich wyrzeczeń. Proszę odpisz mi jak najszybciej.
> Pozdrawiam.

Witam!
Tak szczerze mówiąc cały czas sam się zastanawiam jak to było możliwe.
Po prostu zawzięłam się i już. Zastosowałam znaną ale jakże
niedocenianą dietę MŻ. Zaczęłam jeść mniej - zdecydowanie mniej: na
śniadanie - 1 kanapeczka, na obiadek - mało mięska, mało ziemniaczków
(z 4-5 zeszłam do jednego), duuuuużo zieleniny, kolacja - zielenina, po
dwudziestej nie jadłam nic (nie licząc jogurtu naturalnego, lub
pomidora w chwilach wielkiego głodu -chodzę bardzo późno spać). Nie
wiem może podziałała na te mnie w ten sposób dlatego że nigdy wcześniej
nie próbowałam się odchudzać, albo waga mi się popsuła bo cały czas
spada, mimo ze w tej chwili już tak bardzo się nie pilnuję i zdarza mi
się zjeść ciastko w ramach deseru.

A propos ciastka, powiedzcie mi, czy jak człowiek czuje wyrzuty
sumienia po tym jak zjadł kremówkę to już choroba czy jeszcze nie? ;-))
Pozdrawiam
Ania

7. Data: 2004-11-05 11:13:04

Od: "monika edyta" <m...@w...pl.> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> chciałabym "usztywnić mięsnie na swoim brzuchu oraz udach. W związku z
> tym byłabym niezmiernie wdzięczna gdyby ktoś polecił mi jakieś dobre

zrob 100 brzuszków dziennie przez ok 1 miesiąc efekt gwarantowany

8. Data: 2004-11-05 14:36:51

Od: "rene" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mnie w ten sposób dlatego że nigdy wcześniej nie próbowałam się odchudzać,

dokładnie taki jest powód, pierwszy raz schudnąć jest bardzo łatwo. Ale
kiedyś dojdziesz do takiedo etapu, że będziesz mało jadła a będziesz tyła. w
drugą stronę pozostaje ANOREKSJA. Poczytaj o mechaniźmie jakim jest nasz
organizm.

> albo waga mi się popsuła bo cały czas spada, mimo ze w tej chwili już tak
> bardzo się nie pilnuję i zdarza mi się zjeść ciastko w ramach deseru.

jest i tak że możesz zjeść 10000 kcal w ciągu dnia, a waga będzie spadać

> A propos ciastka, powiedzcie mi, czy jak człowiek czuje wyrzuty sumienia
> po tym jak zjadł kremówkę to już choroba czy jeszcze nie? ;-))

nie, to brak silnej woli, choroba jest wtedy gdy nie czujesz głodu i
przyjemność Ci sprawia patrzenie na to jak inni jedzą, a Ty jesteś z siebie
dumna, że nie chce Ci się jeść.
--
rene
"Dwie rzeczy są nieskończenie wielkie; wszechświat i ludzka głupota. Choć do

9. Data: 2004-11-09 11:14:43

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rene" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Ale kiedyś dojdziesz do takiedo etapu, że będziesz mało jadła a
> będziesz tyła. w drugą stronę pozostaje ANOREKSJA. Poczytaj o

Jestem wrecz załamana po tym co przeczytałam, to jak myslisz kiedy
przestanie spadac i zacznie rosnąć? A tak sie juz sobie podobałam,
beeeee.... ;-((

> nie, to brak silnej woli, choroba jest wtedy gdy nie czujesz głodu i
> przyjemność Ci sprawia patrzenie na to jak inni jedzą, a Ty jesteś z
> siebie dumna, że nie chce Ci się jeść.

To nie tak. Ja nie pytałam czy zjedzenie ciastka to choroba tylko czy
to ze miałam tak wielkie wyrzuty sumienia później ... Nie sprawia mi
przyjemności patrzenie jak inni jedzą cos dobrego a ja nie, a dumna
jestem wtedy, gdy mimo wielkich chęci i głodu uda mi się powstrzymać -
najczęściej dzieje się to późnym wieczorem, kiedy jestem 4-5 godzin po
kolacji i w brzuchu mi burczy.

Ania

10. Data: 2004-11-14 18:34:25

Od: "Jacek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po pierwsze gratuluje wyniku!!!
Ten link: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ powinien ci pomóc (a dokładniej
http://www.kulturystyka.pl/atlas/brzuch.htm ) - znajdziesz tu sporo ćwiczeń
na brzuch, pozatym zjarzyj na www.sfd.pl
pozdrawiam

Jacek

> [...]
> "Małżeństwo to bardzo sprawiedliwe urządzenie: żona musi codziennie

Good life 2000
jak w miare efekktywnie zejsc z wagi?
koniec zabawy
dieta po ciąży+Letrox