Co inny okulista to inna diagnoza

31. Data: 2003-11-20 20:26:28

Temat: Re: Ćwiczenia oczu. Było:Co inny okulista to inna diagnoza
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musiałbym poszperać i nie wiem czy mi się uda. Z resztą jakoś sobie nie
> wyobrażam aby można było sprawdzić na myszach czy np. przy czytaniu widzą
> litery w prawidłowej orientacji.
>
> --
> Pozdrawiam
> Trapez

No to poszperaj. Ja pamietam , ze byly myszy i badania dotyczyly nie
czytania (? !!!? ), a nauki orientacji w tunelach o roznym stopniu
trudnosci, oraz pomieszczeniach ( klatkach ) z tzw meblami dla myszy ( mini
pseudo karuzele, sciezki zdrowia itp. ).

casus

32. Data: 2003-11-21 07:12:32

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> trudnosci, oraz pomieszczeniach ( klatkach ) z tzw meblami dla myszy
mini
> pseudo karuzele, sciezki zdrowia itp. ).

Ok. obiecuję przez weekend poszukać.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

33. Data: 2003-11-24 07:26:24

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Ok. obiecuję przez weekend poszukać.

Sorry, nie mogłem znaleźć. Musiałbym przeczytać jeszcze raz książkę Bates'a,
bo to tam pewnie gdzieś było.

34. Data: 2003-11-24 11:00:29

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Sorry, nie mogłem znaleźć. Musiałbym przeczytać jeszcze raz książkę
> [...]

Sorry, ale nie cytuj mi Batesa, bo to dla mnie akuratnie zaden argument.
Mnie interesuja dane z publikacji, lub informacje o tych doswiadczeniach.
Sam fakt podany w ksiazce nie jest wiarygodny, o ile autor nie podaje
zrodla.

casus

35. Data: 2003-11-24 11:26:48

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Mnie interesuja dane z publikacji, lub informacje o tych doswiadczeniach.
> Sam fakt podany w ksiazce nie jest wiarygodny, o ile autor nie podaje

Jak znajdę czas, to poszukam jeszcze. Było tam chyba napisane kto robił te
badania.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

dziewica u ginekologa
palenie a jelito grube...??
Pigułka a zioła i herbaty
nadczynnosc tarczycy endokrynolog vs okulista Wroclaw
Uwaga studenci medycyny !