Cytotec 200...

1. Data: 2002-09-19 18:27:09

Temat: Cytotec 200...
Od: "PP" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

znalazlem u "rodzinki" co to i do czego to?

2. Data: 2002-09-19 19:06:10

Temat: Re: Cytotec 200...
Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli to to, co myślę, to leczy się tym bodaj wrzody, ale możesz usunąć tym
ciążę (wczesną), aplikując dopochwowo 2-3 tabletki. Oczywiście staniesz się
wtedy mordercą (według zdania niektórych). No i jest to nielegalne. Na
czarnym rynku te tabletki sporo kosztują. Chyba nawet 500 zł za sztukę.

3. Data: 2002-09-19 19:48:09

Od: "PP" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wtedy mordercą (według zdania niektórych). No i jest to nielegalne. Na
> czarnym rynku te tabletki sporo kosztują. Chyba nawet 500 zł za sztukę.

Oj...... to chyba nimozliwe....bo znalazlem 4 listki po 10 sztuk....
"rodzina" raczej tyle by nie zainwestowala.....to moze to co innego?

pzdrw

4. Data: 2002-09-19 19:49:59

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podałem cenę czarnorynkową. Na receptę cała paczka kosztuje ok. 300 zł.

5. Data: 2002-09-19 20:05:31

Od: "Przemo" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Aktualna cena Cytoteku wynosi 567,08 zł. Mizoprostol( Cytotec) jest
analogiem prostaglandyny E1, stosowanym jako lek doustny w zapobieganiu i
leczeniu wrzodów żołądka w połączeniu z niesterydowymi lekami
przeciwzapalnymi. Stał się on też ważnym lekiem w praktyce położniczej i
ginekologicznej, ze względu na działanie pobudzające skurcze macicy oraz
wpływ na rozwarcie szyjki macicy. Mizoprostol jest także użyteczny w
elektywnej medycznej aborcji, rozszerzeniu szyjki macicy w aborcji
chirurgicznej oraz oczyszczaniu macicy w przypadku obumarcia płodu lub
zarodka oraz w indukcji porodu. Lek ten może także być stosowany w
zapobieganiu krwotokom poporodowym. Natomiast zastosowanie tego leku w wielu
z wyżej wspomnianych wskazań nie jest jeszcze zaaprobowane w Polsce.
Przemo

6. Data: 2002-09-19 20:38:18

Od: "TomeK." <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PP" <h...@h...pl> napisał w wiadomości
> znalazlem u "rodzinki" co to i do czego to?

no to fajną masz "rodzinkę"

7. Data: 2002-09-19 21:03:12

Od: "PP" <h...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mizoprostol jest także użyteczny w
> elektywnej medycznej aborcji, rozszerzeniu szyjki macicy w aborcji

Cholera.....czy to bezpieczne? Juz pomijam fakt, ze nie bardzo legalne...
a ... moze to na zoladek.....hmm....

pzdrw

8. Data: 2002-09-20 06:26:57

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie - "na żołądek", ale ma też inne działanie, kapewu? Taki to już on
jest, ten Cytotec...

9. Data: 2002-09-25 13:22:45

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemo" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
wielu
> z wyżej wspomnianych wskazań nie jest jeszcze zaaprobowane w Polsce.

wszystko OK z jednym malym wyjatkiem...
Lek ten nie zostal zaaprobowany do indukcji porodu... byl uzywany w tym celu
ale ostatnio PTG wydalo oswiadczenie wskazujace na niestosownosc takiego
postepowania

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny