Cza było od razu zabić i jusz! :->

41. Data: 2011-05-27 22:41:50

Temat: Re: Cza było od razu zabić i jusz! :->
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-27 22:38, Fragile pisze:

> A wystarczylo kilka emotek w odpowiednich miejscach panie Stalker, i
> zapewne nie byloby nieporozumienia :)

Widzisz Fragile, to nie jest do końca kwestia emotek.
W zamierzeniu był to żart, a brak emotki był po to żeby nie spalić
zawartości linka. Ale efekt zaskoczył nawet mnie :-)

O ile XL jest do pewnego stopnia usprawiedliwiona (chociaż wystarczyło
by "o kurde ale się dałam nabrać", bez grubo szytego moralitetu o
zaufaniu - ale każdy broni się jak umie),
o tyle Chiron przeszedł samego siebie i brnie dalej :-)

> No prosze, jaka ladna pierwszej klasy emotka. Mozna? Mozna. :)

Nie, nie można - zaraz przyleci Veronika i zapyta czy ja nie mogę
napisać niczego bez tych uśmiechów wyższości :-)

Stalker

42. Data: 2011-05-27 22:44:37

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-27 22:29, Ikselka pisze:

> C.d.:
> Raczej dokładnie czytam:

[ciach]

> Czy powyżej jest jakaś emotka, sugerująca żart w linku? //nadal nie wiem,
> co jest w linku

Czyli ty treść i wartość informacji potrafisz ocenić tylko po tym, czy
jest po niej emotka, czy nie?

Stalker

43. Data: 2011-05-27 22:45:56

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> Wygrałeś Chiron,. Obiecuję już nigdy nie wziąć kabaretowej reklamy jako
> źródła informacji :-)

Stalker- najpierw piszesz takie rzeczy na temat rzekomego zabicia Osamy, że
szczena mi opada- a potem podajesz filmik, któy IMO ładnie się z tymi
wypowiedziami komponuje- nie dajesz smilki i dziwisz się, że potraktowałem
Cię poważnie?

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

44. Data: 2011-05-27 22:46:50

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-28 00:34, Stalker pisze:

> Wygrałeś Chiron,. Obiecuję już nigdy nie wziąć kabaretowej reklamy jako
> źródła informacji :-)

No a ciebie jako poważnego partnera w dyskusji :-)

Stalker

45. Data: 2011-05-27 22:51:15

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-28 00:45, Chiron pisze:
> [...]
> że szczena mi opada-a potem podajesz filmik, któy IMO ładnie się z tymi
> wypowiedziami komponuje- nie dajesz smilki i dziwisz się, że

Chiron, jedyne czemu się dziwię, to że ja cię tak długo poważnie
traktowałem jako dyskutanta.

Miałeś okazję si wycofać, skończyć temat, zmienić go w żart.
Jednak ty brniesz z każdym postem dalej w absurd... Cenię w ludziach
upór, ale nie bezmyślny...

Stalker

46. Data: 2011-05-27 22:56:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2011 23:06:10 +0200, medea napisał(a):

> Lubisz sitcomy?

Niektóre.

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

47. Data: 2011-05-27 23:01:32

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Nie, nie można - zaraz przyleci Veronika i zapyta czy ja nie mogę napisać
> niczego bez tych uśmiechów wyższości :-)

Zdaje się, że w głowie Ci się nie mieści, że odebrano Cię tak, jak się
zachowujesz- i to, co w zamierzeniu Twoim miało być żartem- potraktowano
poważnie. Dużo informacji uzyskasz, jak się zastanowisz- DLACZEGO
potraktowałem to poważnie.

--
Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

48. Data: 2011-05-27 23:03:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2011 23:44:07 +0200, Chiron napisał(a):

> Po tym, co tu wypisywał- ja naprawdę uznałem, że Stalker mógł to potraktować
> poważnie. Mnie to nie zdziwiło. Nie rozumiem, o co mu teraz idzie?

Ja się tym nie turbuję :-)

49. Data: 2011-05-27 23:03:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 May 2011 23:46:52 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
elated"

> Filmik, jak zakapturzony "Osama" wylatuje z helikoptera- zakończony reklamą
> pasów bezpieczeństwa. Ja po prostu myślałem, że Stalker uznał to za fakt.

Dzięki.

50. Data: 2011-05-27 23:10:41

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 May 2011 00:41:50 +0200, Stalker napisał(a):

> Widzisz Fragile, to nie jest do końca kwestia emotek.

Dla tych, ktorzy nie zagladaja do linkow emotki bywaja pomocne.

> W zamierzeniu był to żart, a brak emotki był po to żeby nie spalić
> zawartości linka.

Rozumiem. Ale ja do linka zajrzalam :)

> [...]
>
> Nie, nie można - zaraz przyleci Veronika i zapyta czy ja nie mogę
> napisać niczego bez tych uśmiechów wyższości :-)

Boisz sie Veroniki? ;)
Nie boj sie. Victor szaleje, moze wiec miec problemy z
przylotem. Moze ja nieco znosic z trasy ;)

Pozdrawiam,
M.

Drogie dzieci, czyż nie wiecie?...
ciekawe czasy