Re: Czarna prognoza dla Europy.

Data: 2017-07-10 21:03:47
Temat: Re: Czarna prognoza dla Europy.
Od: Pszemol <P...@P...com>

<Kviat> wrote:

> Ja ty mało wiesz o świecie... :) I do tego bełkoczesz baz sensu.
>
> Zdajesz sobie sprawę, że normalnemu człowiekowi to bez różnicy, czy
> zginie z rąk islamisty, faszysty, czy katotalibskiego fanatyka? Efekt
> jest dokładnie taki sam, więc niby czemu odwaga ma być tam inna niż w
> Europie?
> Odwaga Pszemola bierze się stąd, że jest narażony na ataki ekstremistów
> prawicowych (podobnie zresztą jak w Polsce...). Więc tu nie chodzi o
> tratwę czy ponton, bo ma własnych na miejscu.
>
> http://www.rp.pl/Spoleczenstwo/170519445-USA-Prawico
wy-ekstremizm-grozniejszy-niz-islamisci.html

> [...]
> przestępstw nienawiści przeciwko muzułmanom w 2015 roku - co oznaczało
> wzrost liczby takich przestępstw rok do roku o 78 proc.
>
> Wcześniej CAIR alarmowało, że odkąd Donald Trump został prezydentem,
> liczba przypadków islamofobii okazywanej przez urzędników amerykańskich
> służb celnych i straży granicznej wzrosła o 1000 proc.
>
> Z danych CAIR wynika, że muzułmanie w USA najczęściej doświadczają nękania.
>
> Na kolejnych miejscach na liście przejawów islamofobii są nadmierne
> zainteresowanie ze strony agentów FBI, dyskryminacja pracy i ataki

Ikselka i inni prawicowi oszołomy podsycani są do działania przez sztucznie
wywoływany przez manipulatorów strach.

Zagrożenie ze strony kryminalistów którzy - o dziwo? - są również wśród
imigrantów - jest faktycznie tak jak zauważyłeś bliskie zeru: dużo więcej
ludzi umiera w wypadkach drogowych, topi się na akwenach wodnych w lecie
czy ginie z rąk partnera w wyniku domowej przemocy.

A że media widzą lepszą poczytność raportów o przemocy dokonanej przez
"obcych" niż przez "swoich" to po takim nagłośnieniu przemoc obcych wydaje
się karykaturalnie duża. Zwłaszcza gdy wszystko co się czyta to
ultra-prawicowe portale online ziejące nienawiścią dla wszystkiego co nie
jest super polskie, i do tego kościółkowe...