Czarna prognoza dla Europy.

1. Data: 2017-07-10 09:06:36

Temat: Czarna prognoza dla Europy.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Czarna - w przenośni i dosłownie.

http://www.dzienniknarodowy.pl/7148/szwecja-u-progu-
wojny-domowej-dramatyczny-apel-szefa-policji-wideo/

2. Data: 2017-07-10 10:33:24

Temat: Re: Czarna prognoza dla Europy.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-10 o 09:06, i...@g...pl pisze:
> Czarna - w przenośni i dosłownie.
>
> http://www.dzienniknarodowy.pl/7148/szwecja-u-progu-
wojny-domowej-dramatyczny-apel-szefa-policji-wideo/

"Szef szwedzkiej policji Dan Eliasson przyznał w publicznej telewizji,
że funkcjonariusze nie są już w stanie powstrzymać chaosu, który
opanował kraj. Jego słowa są cytowane przez dziesiątki portali
internetowych m.in. Jihad Watch czy Info Wars."

Ta fraza w googlach to 9 wyników (lub 24 jeżeli kliknie się pokaż
pominięte). Wszystkie wyniki to jakieś pseudopatriotyczne oszołomstwo
linkujące siebie na wzajem jako "źródło wiadomości". To tylko polskie...

Skoro te słowa są cytowane przez kilkadziesiąt (nie wątpię :):), skoro
google pokazuje 24 polskich...) portali, to zapewne nie będziesz miała
problemu z wyszukaniem jakiegoś wiarygodnego źródła tej "informacji" i
zapodasz tu linka. Chętnie się z nim zapoznam.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2017-07-10 13:42:38

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

http://wolnosc24.pl/2017/05/28/imam-szczery-do-bolu-
islam-to-nie-religia-pokoju-mamy-ksiazki-ktore-nakaz
uja-zabijac-niewiernych-mlodzi-ludzie-sa-zradykalizo
wani-wideo/

4. Data: 2017-07-10 14:21:18

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> problemu z wyszukaniem jakiegoś wiarygodnego źródła tej "informacji" i
> zapodasz tu linka. Chętnie się z nim zapoznam.

Ikselka i jej podobni żyją w ALT-R, alternative reality... fikcja literacka
polegająca na manipulowaniu strachem.

5. Data: 2017-07-10 14:43:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-10 o 14:21, Pszemol pisze:

wojny-domowej-dramatyczny-apel-szefa-policji-wideo/

> Ikselka i jej podobni żyją w ALT-R, alternative reality... fikcja literacka
> polegająca na manipulowaniu strachem.

Mnie zastanawia ile taki pseudonarodowiec pislamista musi dostać
przykładów zanim zrozumie, że jest bezczelnie robiony w konia, oraz że
warto przynajmniej spróbować samodzielnie weryfikować informacje (o
samodzielnym myśleniu nie wspominając).
I jaką jednostkę przyjąć? Ilość przykładów? Ilość lat..?

Ostatnio widziałem film dokumentalny (w TV) z relacjami Niemców, którzy
jako dzieci z wypranymi mózgami wstępowali do Hitler-Jugend i byli
gorliwymi wyznawcami. Dopiero gdy bomby zaczęły spadać na Berlin i
kazano im biegać z karabinami, wyciągać ludzi spod gruzów i zbierać
trupy z ulicy (bo dorosłych mężczyzn zabrakło...), zaczęło do nich
docierać co się stało. A dlaczego tak się stało zaczęli rozumieć jeszcze
później.

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2017-07-10 15:31:54

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> samodzielnym myśleniu nie wspominając).
> I jaką jednostkę przyjąć? Ilość przykładów? Ilość lat..?

Mam takiego jednego na facebooku - to co za bzdury on wysyła, o ludzie! I
nic nie dociera że pokazuje mu że fotomontaż, że to nie włoscy piloci
protestują chemtrailsy w Europie tylko piloci United i Continental Airlines
protestują połączenie dwu linii lotniczych - nie dociera mimo że wyraźnie
na zdjęciu widać Wall Street a nie włoskie miasto, mimo pokazania
oryginalnej fotki. Wierzą w jakieś oszustwa przy wyborach i pokazują
filmiki rzekomo z Pensylwanii jak to pracownik wkłada do urny plik
formularzy rzekomo fałszywych - nie pomagało że na kamerze było widać
wiszące ruskie flagi (wideo było faktycznie o ruskich przekrętach
wyborczych), no ale kto by tam z tych niedouczonych kiepów rozpoznał flagę
Rosji, nie? Żyją w sztucznie wygenerowanej rzeczywistości, zmanipulowani do
dna.
Przyparty do muru przeznał, że nawet gdy wideo fake to warto było pokazać
aby "zgnoić przeciwnika". Żałosne acz prawdziwe.

> [...]
> trupy z ulicy (bo dorosłych mężczyzn zabrakło...), zaczęło do nich
> docierać co się stało. A dlaczego tak się stało zaczęli rozumieć jeszcze

No niestety już są bojówki anty-islamistyczne i są oddziały gotowe do
wojny, podsycane nienawiścia - Ikselka pierwsza by widły do ręki wzięła i
na muslimów ruszyła chętniej niż inni.

7. Data: 2017-07-10 15:50:59

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Skoro te słowa są cytowane przez kilkadziesiąt (nie wątpię :):), skoro
> google pokazuje 24 polskich...) portali, to zapewne nie będziesz miała
> problemu z wyszukaniem jakiegoś wiarygodnego źródła tej "informacji"

Nie umiesz, czy nie chcesz?

https://youtu.be/r4KYt5n0zX4

https://www.youtube.com/results?search_query=Dan+Eli
asson

A może zwyczajnie rżniesz głupa?

8. Data: 2017-07-10 17:28:50

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> wrote:

> Nie umiesz, czy nie chcesz?
>
> https://youtu.be/r4KYt5n0zX4
>
> https://www.youtube.com/results?search_query=Dan+Eli
asson

> A może zwyczajnie rżniesz głupa?

Albo nie rozumiesz co sam przytoczyłeś albo Ty rżniesz głupa.

On mówił o pewnych zaniedbanych rejonach Szwecji gdzie od 20-30 lat rozwój
wydarzeń idzie w złym kierunku: brak inwestycji, brak rozwoju, brak pracy,
błędy systemu edukacji - to wszystko zwiększa poziom przestępczości w tych
rejonach. Wyraźnie zaprzecza przecież że to NIE są efekty ostatniej
migracji z lat 2015 i późniejszych.

9. Data: 2017-07-10 17:37:47

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> manipulowaniu strachem

Odwaga Pszemola i jemu podobnych bierze aię z zamorskiego punktu siedzenia - bo w tym
przypadku morze na tyle duże, że tratwa czy ponton nie da rady.
Wot gieroji!
Oj, inaczej byś ty śpiewał, gdybyś na wyspie Kos miał tę przyjemność. Zaraz by ci się
"fikcja literacka" zweryfikowała.

10. Data: 2017-07-10 17:40:34

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Pewnych zaniedbanych regionach Szwecji?
Których? Ilu? Dlaczego tak strasznie "zaniedbanych"?
Dawaj realia, obal fikcję - bądź rzetelny.

Polska dla Polaków
Świątynia diabła - widział kto?
Niezły film dzisiaj widziałem...
Wizyta prezydenta Trumpa w Polsce