28 lat "integracji".

1. Data: 2017-07-10 18:12:01

Temat: 28 lat "integracji".
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

https://euroislam.pl/para-staruszkow-zamordowana-prz
ez-islamiste-w-austrii/

28 lat się integrował, integrował - i nie dał rady biedak :-/

2. Data: 2017-07-10 18:24:24

Temat: Re: 28 lat "integracji".
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-10 o 18:12, i...@g...pl pisze:
> https://euroislam.pl/para-staruszkow-zamordowana-prz
ez-islamiste-w-austrii/

> 28 lat się integrował, integrował - i nie dał rady biedak :-/

Tu się skłaniam ku teorii Kviata z wątku wyżej, ten koleś po prostu
robił ich bezczelnie przez 28 lat w konia, czego austriacy nie zauważyli :)

Dębska

3. Data: 2017-07-10 18:58:15

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Ten - i nie tylko ten.
I nie tylko ich.
Że nie wszyscy muzułmanie zabijają? Wystarczy, że całe liczne getta trzeba utrzymywać
- przecież tam nikt nie pracuje. Wszyscy oni jedzą, za wodę, ścieki, prąd, RTV itp.
nikt z nich nie płaci.
No ale KTOŚ za to wszystko przecież płaci!
To kto tu jest tym koniem...

4. Data: 2017-07-10 19:58:26

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski <p...@g...pl> wrote:
ez-islamiste-w-austrii/

> Tu się skłaniam ku teorii Kviata z wątku wyżej, ten koleś po prostu
> robił ich bezczelnie przez 28 lat w konia, czego austriacy nie zauważyli :)

Integrują się dokładnie tak samo jak wszyscy inni.

Polacy w Anglii też się nie integrują, trzymają się razem w polskich
dzielnicach, po polsku mówią po angielsku rzadko się uczą.

To samo w USA - widuję w Chicago rodziny mieszkające to 30 lat i nie
mówiące po angielsku ani słowa. W polskich parafiach katolickich dekadami
całymi przesiadują, wbrew lokalnym, protestanckim czy anglikańskim
tradycjom - nie integrują się: zachowują swą kulturę na obczyźnie, swoje
zwyczaje, swój język, swoją religię... bo czemu by nie, prawda?

Integrują się dopiero dzieci i wnukowie, na emigracji wychowane, do
lokalnych szkół chodzące.

Nie oczekujcie od Arabów więcej niż oczekujecie od samych siebie.

5. Data: 2017-07-10 21:01:04

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-10 o 18:12, i...@g...pl pisze:
> https://euroislam.pl/para-staruszkow-zamordowana-prz
ez-islamiste-w-austrii/

> 28 lat się integrował, integrował - i nie dał rady biedak :-/

(o ile to nie kolejny twój "rzetelny" news... już nawet mi się sprawdzać
nie chce, ale załóżmy, że trafił ci się prawdziwy rodzynek)

Więc ja podbijam: 39 lat integrowania (i to od urodzenia!) i dwie pary
staruszków!

http://wyborcza.pl/7,75248,21907602,zbrodnia-za-patr
iotyzm.html

Ale nie wiem czy się liczy, bo to nie islamista i zabił tylko "w imię
walki ze zdradą narodu".

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2017-07-10 21:06:55

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
iotyzm.html

> Ale nie wiem czy się liczy, bo to nie islamista i zabił tylko "w imię

Zastanawiam się właśnie jak to oni zdradzili naród... może XL wie? :-)

7. Data: 2017-07-10 22:03:56

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Polacy pracują. Płacą podatki. Przyczyniają się do tworzenia dochodu narodowego. Nie
tworzą bandyckich gett, w odróżnieniu od czarnoskórych i muzułmanów, nue żyją na
koszt społeczeństwa. Jeśli pobierają zasiłki socjalne, to dlatego, że na nie
uprzednio zapracowali - zgodnie z prawem pracowniczym w danym kraju dotyczącym
praworządnych obywateli. Nie żądają niczego, tylko sami to tworzą w danym kraju.
Tym wszystkim Polacy różnią się od myzułmanów i czarnoskórych.

W Polsce gościmy obcokrajowców - Wietnamczyków, Ukraińców itp. Z identycznych
powodów, jak pisałam powyżej o Polakach, nie mamy niczego przeciw nim.

Lewacką retoryką oczerniającą Polaków nic tu nie zdziałasz.

8. Data: 2017-07-10 22:47:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-10 o 21:06, Pszemol pisze:
ez-islamiste-w-austrii/

iotyzm.html

> Zastanawiam się właśnie jak to oni zdradzili naród... może XL wie? :-)

Pewnie nie powiesili w przedpokoju portretu Jarosławapolskęzbawa.

Pozdrawiam
Piotr

9. Data: 2017-07-10 23:14:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-10 o 22:03, i...@g...pl pisze:
> [...]
praworządnych obywateli. Nie żądają niczego, tylko sami to tworzą w danym kraju.
> Tym wszystkim Polacy różnią się od myzułmanów i czarnoskórych.

Przecież ci podałem przykład Polaka pracującego (remontował im domy czy
mieszkania), zapewne płacącego podatki, nie mieszkającego w murzyńskim
getcie i na koszt społeczeństwa. I też zabił.
Zgodnie z twoją teorią, to nie miało prawa się zdarzyć. Więc twoja
teoria jest do dupy.

> W Polsce gościmy obcokrajowców - Wietnamczyków, Ukraińców itp. Z identycznych
powodów, jak pisałam powyżej o Polakach, nie mamy niczego przeciw nim.

Kłamiesz. Prawicowcy mają do wszystkich innych "coś". Nawet do Polaków i
Polek, swoich rodaków.

Co do Ukraińców:
http://www.dziennikwschodni.pl/112-lublin-na-sygnale
/zaatakowal-kobiete-bo-myslal-ze-to-ukrainka-nie-bed
zie-zarzutu-o-napasc-na-tle-narodowosciowym,n,100020
2167.html

"Tak mężczyzna tłumaczył śledczym przyczyny swojej agresji. Okładał
kobietę pięściami, bo wydawało mu się, że pochodzi ona zza naszej
wschodniej granicy."
A skoro kobita okazała się Polką, to nie ma problemu, nie?

Co do Wietnamczyków:
http://lodz.naszemiasto.pl/artykul/napad-na-retkini-
pobili-wietnamskiego-kucharza,3324167,art,t,id,tm.ht
ml

http://www.skierniewickie.pl/wiadomosci/aktualnosci/
Skierniewice_Pobito_Wietnamczyka_prowadzacego_bar_na
_Widoku,2344,pageComment,4322.html

Na deser:
http://natemat.pl/189517,profesor-uw-pobity-w-tramwa
ju-za-to-ze-mowil-po-niemiecku-to-byla-raczej-zdrowa
-reakcja-podpitego-proletariatu

Więcej nie chce mi się zamieszczać, bo znowu zgubisz wątek.
To by było na tyle z tego twojego goszczenia obcokrajowców, więc nie
pieprz bez sensu, że "nie mamy niczego przeciw nim".

Ja nie mam.
Ale tacy jak ty mają, a już ty w szczególności. Zajrzyj do swoich postów
i sobie przypomnij, bo najwyraźniej pamięć ci szwankuje.

> Lewacką retoryką oczerniającą Polaków nic tu nie zdziałasz.

Skoro fakty oczerniają Polaków, tym gorzej dla faktów...
Swoją faszystowską retoryką nic tu nie zdziałasz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-07-10 23:34:38

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> getcie i na koszt społeczeństwa. I też zabił.
> Zgodnie z twoją teorią, to nie miało prawa się zdarzyć. Więc twoja

XL ma po prostu bardzo wyidealizowany obraz Polaków, pełen patriotycznej
(ślepej) miłości przy jednoczesnie karykaturalnie złym obrazie Arabów.
Trybalizm w pełnej krasie!

Wśród Polaków znajdziesz niestety oszustów, bandytów, złodziejaszków i
chuliganów, tak samo jak znajdziesz ich wśód innych nacji, czy to Ukraincy,
Wietnamczycy czy Syryjczycy. Jakiś tam procent czarnych owiec będzie w
każdym stadzie. W każdym narodzie.

A co do życia na koszt reszty społeczeństwa to Polacy niestety też mają w
tym swój duży udział: niańczą na emigracji dzieci lokalsom czy pracując na
budowie - pracują za gotówkę nie zgłaszając realnych dochodów, nie płacąc
podatków i w związku z niskimi udokumentowanymi dochodami często właśnie
korzystają z pomocy socjalnej, zwłaszcza że często nie zgłaszają dochodów
męża, symulując status samotnej matki z dziećmi i korzystając z pełnego
wachlarza pomocy społecznej. Znam nawet realne przypadki gdy Polka u Polaka
pracuje legalnie i w oficjalnych papierach ma płacone poniżej realnej kwoty
jaką dostaje, właśnie po to aby mogła z dzieckiem zgłosić się po kartki na
żywność i zapomogę medyczną od rządu stanowego. Pracowałem w PAA (Polish
American Association) w Chicago, organizacja zajmująca się pomocom Polakom
w nieodpłatnej nauce j. angielskiego (w zakresie minimalnym potrzebnym do
egzaminu na obywatelstwo) nauki obsługi komputera (w zakresie minimalnym
potrzebnym do szukania ogłoszeń o pracę) i dobrze znam mentalność Polaka na
emigracji.

Podejrzewam że nie różnimy się pod względem takiej "kreatywnej księgowości"
od innych narodów...

Czarna prognoza dla Europy.
Polska dla Polaków
Świątynia diabła - widział kto?