Re: Czarny bandytyzm...

Subject: Re: Czarny bandytyzm...
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat
Date: Tue, 9 Jun 2020 23:45:57 +0200

W dniu 09.06.2020 o 22:52, XL pisze:
> [...]
-mieszkania-albanczyka-na-zlecenie-wlasciciela/

dansk-obciaza-ich-pawel-m-ps-misiek-4299289

1c6ea8410b5ac.jpg
onr550.jpeg

towali-i-gwalcili-mloda-kobiete-wyrok-na-oprawcow-26
latki/ar/c1-15015850

> Udajesz, czy rzeczywiście jesteś prymitywem?

Typowa retoryka religianta-pislamisty. Prymityw nazywa innych prymitywami.
Jak to leciało? Chamska hołota? Zdradzieckie mordy? Prezydentowa to
czarownica, która powinna się poddać eutanazji?

Ale cieszę się, że dotarło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr