Re: Czas Internetu - szczerosc

1. Data: 2004-11-27 08:53:35

Temat: Re: Czas Internetu - szczerosc
Od: m...@w...fr (Magdalena Nawrocka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Nov 2004 18:02:14 +0100, ksRobak wrote:

>hehehe - piszesz o grupie "pl.sci.psychologia" ;DDD

>a przepraszam - którą grupę masz na myśli? Tę obecną
>czy tę z przed kilku lat gdy niemal "zaszczuto" pewną osobę
>podpisującą się dokładnie tak samo jak TY? :o)
>chech,,

Jezeli pisze o Liscie Psychologia, na ktorej jestem teraz - caly czas na
cenzurowanym i na ktorej to zaszczuto mnie kilka lat temu, to znaczy, ze
zapominam wszystko co zle, a pamietam tylko, co dobre.
Moze za pare lat i te dzisiejsza grupe "pl. sci. psychologia" bede
wspominac dobrze, chociaz narazie nie jest tu mi za slodko. Kazdy mnie tu
diagnozuje, wyzywa od ekshibizjonistek - ciezko. Mam nadzieje przekonac
ludzi swoim pisaniem do siebie. Czy jednak poradze? Nie wiem.
Pozdrawiam cIe bardzo serdecznie,

Magda N

1. Data: 2004-11-27 09:38:23

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Nawrocka" <m...@w...fr>
@jupiter...
> [...]

> mnie tu diagnozuje, wyzywa od ekshibizjonistek - ciezko. Mam
> nadzieje przekonac ludzi swoim pisaniem do siebie. Czy jednak

chech,, Magda...
mamy ze sobą wiele wspólnego
przeczytaj post "ANKIETA - cenzura na newsach" - "pl.soc.prawo"
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
oc.prawo&aid=33684048
w którym jeden z grupowiczów diagnozuje ksRobaka a więc mnie.
Nie czytam Magda wszystkich Twoich artykułów ale z tymi z którymi
miałem przyjemność się zapoznać utożsamiam "prometeusza
w spódnicy niosącą kaganek oświaty do ludzkości tkwiącej
w pomroce błędów".
Na Twoim przykładzie widać naocznie, że "Niestety, niewdzięczny
jest los mesjaszów czy tam prometeuszów"
Dlaczego głupcy zwalczają te treści których nie rozumieją i te osoby
które owe treści przekazują?
hehe
bo są głupcami. :D
Być może po tych słowach które napisałem będzie Ci lżej żeglować
po oceanie głupoty ludzkiej...
pozdrawiam z empatią i sympatią :)
Edward Robak

1. Data: 2004-11-27 11:04:04

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Nawrocka" <m...@w...fr> napisał w wiadomości
> [...]

> diagnozuje, wyzywa od ekshibizjonistek - ciezko. Mam nadzieje przekonac
> ludzi swoim pisaniem do siebie. Czy jednak poradze? Nie wiem.

Zapomnij, mało kto potrafi "zdzierżyć" własny widok w lustrze - łatwiej to
lustro nazwać krzywym zwierciadłem. Jako że takowe najczęściej bywają w
wesołym miasteczku - to i wmawia Ci się żeś jest klaunem płci żeńskiej, i
mniej lub bardziej stanowczo uprasza o wypieprzanie z "normalnego świata"
wraz ze swoim przybytkiem rozrywki. Co z boku wygląda dosyć komicznie :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

1. Data: 2004-11-27 12:02:17

Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Przemysław Dębski" <p...@g...pl>
> [...]

> płci żeńskiej, i mniej lub bardziej stanowczo uprasza o wypieprzanie
> z "normalnego świata" wraz ze swoim przybytkiem rozrywki. Co z

właśnie.
Gdy biały kruk zawita w stadzie wron to zakraczą go bowiem
"gdyś się znalazł między wrony - musisz krakać tak jak one"
ale
gdyby nie było białych kruków to skąd kanibale by wiedzieli,
że człowieka się NIE JE? Kto by wronom wykrakał w ich języku
że to NIEETYCZNE??
... przecież wrony nie uznają ŻADNYCH wartości poza "kasą"...
Edward Robak

Czas Internetu - Pietaszek
joke...
(tricky)