Czas poswiecony pielegnacji?

1. Data: 2005-07-16 09:22:33

Temat: Czas poswiecony pielegnacji?
Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj rano, musiałam sie wyszykowac w tempie błyskawicznym i odkryłam,
ze jest to praktycznie niemozliwe.

Wykapałam sie, umyłam włosy, nałozyłam odzywke.Nastepnie
- załozyłam szkła (troche gimnastyki, bo rece nie moga byc w kremie)
- zabalsamowałam ciało, ujedrniłam uda, posmarowałam stopy, wmasowałam
krem pielegnujacy biust:-)
-dezodorant
-wklepałam krem do twarzy i pod oczy(odpusciłam tonik sobie)
przeciagnełam brazujacym pudrem twarz, pomalowałam rzesy, nałozyłam
błyszczyk
i......sie spozniłam:-(Powiedzcie, ile czasu poswiecacie rano na urode?

Gosia
-

1. Data: 2005-07-16 10:02:05

Temat: Re: Czas poswiecony pielegnacji?
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Sat, 16 Jul 2005 11:22:33 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <p...@o...pl> i powiedziała:

> i......sie spozniłam:-(Powiedzcie, ile czasu poswiecacie rano na urode?

Mniej.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-07-16 11:50:27

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Dzisiaj rano, musiałam sie wyszykowac w tempie błyskawicznym i odkryłam,
> ze jest to praktycznie niemozliwe.
[...]
Powiedzcie, ile czasu poswiecacie rano na urode?

Ja musze miec rano rowna godzine. Czynnosci te same co ty, ale obowiazkowo
kawa przed wyjsciem...Jak mi sie chce rano jeszcze joge pocwiczyc, musze
miec 1,5 godziny....
Hafsa-w trakcie pakowania sie na oboz jogi

1. Data: 2005-07-16 12:36:42

Od: "Magdalena Pucia" <magda.list> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" napisała w wiadomości
> Dzisiaj rano, musiałam sie wyszykowac w tempie błyskawicznym i odkryłam,
> ze jest to praktycznie niemozliwe.
(...)
> Powiedzcie, ile czasu poswiecacie rano na urode?

W normalnym, niespiesznym tempie - godzina. Najwięcej czasu zajmuje
walczenie z głową (mycie, odżywka, suszarka, szczotka) i malowanie rzęs :)
Tempo przyspieszone, 30-40 min.: rezygnuję z balsamowania się, głowę
traktuję mniej poważnie, używam tylko jednego cienia do powiek.
Absolutna konieczność i ekspres, 15 minut od wstania z łóżka do trzaśnięcia
za sobą drzwiami w dzikim pędzie: głowa, a na twarz tylko puder + machnięcie
2000Calorii.
;)

Pozdrawiam
Magda-

1. Data: 2005-07-16 12:45:48

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Wykapałam sie,

To robię co rano:)

> umyłam włosy, nałozyłam odzywke.

Tego za nic bym rano nawet nie próbowała zrobić. W efekcie chodzę z kopką siana
na głowie, ale kiedyś już o tym pisałam, nie będę zanudzać;)

> - załozyłam szkła (troche gimnastyki, bo rece nie moga byc w kremie)
> - zabalsamowałam ciało, ujedrniłam uda, posmarowałam stopy, wmasowałam krem
> pielegnujacy biust:-)

To też tylko wieczorem. Rano po prysznicu tylko kremy na twarz i pod oczy, no i
zamalowywuję niewyspanie.

Potem jeszcze prasuję co tam znajdę w szafie i zajmuje mi to wszystko 45 minut.
Wstyd mi, ale większość z czynności, na które Ty znalazłaś czas rano ja nie mam
siły wieczorem. Krem do biustu, ujędrnianie ud i tyłka? Tylko w weekendy. A
gdzie peeling, depilacja, maseczki, paznokcie? Taka pełna pielęgnacja w sobotnie
wolne popołudnia zajmuje mi jakieś dwie godziny. Straszna harówka! Teraz, kiedy
pomyślałam ile czasu na dobę poświęcam na te czynności, siłą rzeczy okrojone do
minimum, zaczynam poważnie rozważać umyślne zapuszczenie się.

Kaśka (przerażona)

1. Data: 2005-07-16 13:12:53

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-16 11:22:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Gosia Plitnik* skreślił te oto słowa:

> [...]
> błyszczyk
> i......sie spozniłam:-(Powiedzcie, ile czasu poswiecacie rano na urode?

Tak normalnie, bez pośpiechu - 20 minut bez mycia głowy (to wieczorem), ale
za to z popijaniem herbaty, mizianiem kota, sprawdzaniem na balkonie
temperatury.
Jak się bardzo spiesze - 10 minut.
Tyle, ze wszystkie specjalistyczne balsamy - tylko wieczorem, a rano coś
szybkowchałaniającego się.
Toniku nigdy nie odpuszczam.
Rano szybki prysznic, a nie kąpiel.
Oprócz kremów, serum HR (powoli stwierdzam, ze to niezbędnik rano) albo
baza pod podkład.
Makijaż - podkład, puder, róż albo puder rozswietlający, błyszczyk.
Jak się spieszę to odpuszczam makijaż oczu.

--
Lia

1. Data: 2005-07-16 13:13:08

Od: "magia" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
Powiedzcie, ile czasu poswiecacie rano na urode?

Max. 15-20min.
Glowe myje zawsze wieczorem - zawsze mam fryzure, ktora nie wymaga ukladania
suszenia itd.
Rano 3min. prysznic, krem pod oczy i na twarz, 2 machniecia pedzlem do
pudru, 2 machniecia pedzlem do rozu, mascara czasem jeden cien, blyszczyk
zwykle w samochodzie na swiatlach i wsio :)
Wszystkoie dodtakowe rzeczy robie wieczorem a i tak zajmuje mi to max
30min - nie znosze tracic czasu w lazience.

m.

1. Data: 2005-07-16 13:48:48

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2005-07-16 11:22:33 w sprzyjających i

> Oprócz kremów, serum HR (powoli stwierdzam, ze to niezbędnik rano)

Jakie serum?ja własnie poszukuje cos dobrego do buzi, po ostatnim
zachwycie Kanebo Sensei, nic mi nie pasuje:-(a za Kanebo 420 zł, nie dam
i juz, na Truskawie 350, tez ból.

Gosia

1. Data: 2005-07-16 13:49:56

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wstyd mi, ale większość z czynności, na które Ty znalazłaś czas rano
> ja nie mam siły wieczorem.

A, moze po prostu jestes młodsza;-) i nie masz takiej potrzeby

Gosia

1. Data: 2005-07-16 13:51:31

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

...Jak mi sie chce rano jeszcze joge pocwiczyc, musze
> miec 1,5 godziny....
> Hafsa-w trakcie pakowania sie na oboz jogi

A, gdzie jedziesz na ten obóz?Ja, dopiero od 2 miesiecy cwicze, wciaga
mnie jednak coraz bardziej

Gosia

ReFinish Loreala
Chwale YR