ReFinish Loreala

1. Data: 2005-07-15 15:56:14

Temat: ReFinish Loreala
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś planuje zakup to donoszę, ze w Superpharmie mają miłą promocję,
i zestaw kosztuje 56 zł. Normalnie 70. A w innych aptekach widziałam nawet
po 90 zł.

A tak wstępnie napiętnuję, bo w trzech miejscach napisali, żeby koniecznie
zapoznać się z ulotką przed zastosowaniem, a ulotka tylko w języku
francuskim. Obrazki ma... ale trudno stwierdzic, czy grafika pokrywa się z
treścią ;]
--
Lia

1. Data: 2005-07-15 21:33:30

Temat: Re: ReFinish Loreala
Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> Jeśli ktoś planuje zakup to donoszę, ze w Superpharmie mają miłą promocję,
> i zestaw kosztuje 56 zł. Normalnie 70. A w innych aptekach widziałam nawet
> po 90 zł.

ou, szit. a ja wlasnie z superpharmu wracam i nie zauwazylam. nabylam
za to wode w spreju Avene za 22 PLN zamiast za 32 (czy podobnie).

> [...]
> zapoznać się z ulotką przed zastosowaniem, a ulotka tylko w języku
> francuskim. Obrazki ma... ale trudno stwierdzic, czy grafika pokrywa się z

jakby co, to posiadam ow jezyk w jakims stopniu i moge pomoc.

-- kasica

1. Data: 2005-07-16 12:54:47

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-15 23:33:30 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Katarzyna Kulpa* skreślił te oto słowa:

> ou, szit. a ja wlasnie z superpharmu wracam i nie zauwazylam. nabylam
> za to wode w spreju Avene za 22 PLN zamiast za 32 (czy podobnie).

No ja zauwazyłam dopiero w kasie. Bo na opakowaniu mieli swoją normalną
cenę. Jak zobaczyłam na paragonie ile to kosztuje, to dokupiłam drugie
opakowanie.

> jakby co, to posiadam ow jezyk w jakims stopniu i moge pomoc.

Dzięki, obczytałam się in inglisz na www.

Jestem po pierwszym użyciu - i jak ktos lubi porządne drapuski na twarzy to
polecam. Mocno czuć, że się pilinguje. A i ten krem 'after' fajny - nie ma
się jak w przypadku zestawu AA wrażenia, ze sie posmarowało twarz smalcem.

Aaaaa, ja to jednak na noc zastosowałam, bałabym się jednak coś tak silnego
używac rano jak zaleca producent.

--
Lia

1. Data: 2005-07-16 18:07:02

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jestem po pierwszym użyciu - i jak ktos lubi porządne drapuski na twarzy
> to polecam. Mocno czuć, że się pilinguje.

o, to bardzo fajnie.

> A i ten krem 'after' fajny - nie ma
> się jak w przypadku zestawu AA wrażenia, ze sie posmarowało twarz
> smalcem.

brr, moja skora rzeczy smalcowatych nie znosi :)

> Aaaaa, ja to jednak na noc zastosowałam, bałabym się jednak coś tak
> silnego używac rano jak zaleca producent.

naprawde rano zalecaja? dziwne. mam nadzieje, ze zalecaja po tym
krem z filtrem chociaz. ja w ogole rano nie uzywam peelingow,
wiec dla mnie nie ma kwestii :)

-- kasica

1. Data: 2005-07-17 09:12:07

Od: "Agnieszka Krawczyk" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> naprawde rano zalecaja? dziwne. mam nadzieje, ze zalecaja po tym
> krem z filtrem chociaz. ja w ogole rano nie uzywam peelingow,
> wiec dla mnie nie ma kwestii :)

W zestawie jest krem SPF 15, chroni on wylacznie przed UVB, nie zapewnia
zadnej ochrony przeciw UVA, jest tylko zbednym dodatkiem do zestawu, nie
wartym uwagi (opinia Basi Kwiatkowskiej)

poniżej ciekawy wątek o domowych zestawach do mikrodembrazji, w tym wypadku
Vichy:

http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=295
&mforum=biochemiaurody

1. Data: 2005-07-17 09:17:55

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Krawczyk wrote:
> poniżej ciekawy wątek o domowych zestawach do mikrodembrazji, w tym wypadku
> Vichy:
>
> http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?t=295
&mforum=biochemiaurody

dzieki... tylko czemu sie kaza logowac?

-- kasica

1. Data: 2005-07-17 09:27:23

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-16 20:07:02 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
> [...]

> naprawde rano zalecaja? dziwne. mam nadzieje, ze zalecaja po tym
> krem z filtrem chociaz. ja w ogole rano nie uzywam peelingow,

Ano rano zalecają. I rzeczywiście w komplecie dają krem z filtrem spf 15.

Ja normalnych peelingów bardzo czesto rano używałam - bo twarz ładniej
wygląda, makijaż lepiej się trzyma i wolniej się skóra przetłuszcza, ale
tego Loreala autentycznie bym się bała, jest tak ostry, że nawet się nie ma
głupich pomysłow, zeby poszorowac się dłuzej niz ta zalecana jedna minuta.

--
Lia

1. Data: 2005-07-17 09:27:53

Od: "Agnieszka Krawczyk" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> napisał(a):

> dzieki... tylko czemu sie kaza logowac?

bo to forum wymagające logowania :) założyła go Basia K.
rejestracja jest bezplatna i szybciutka, a forum jest wspaniałe, każdy kto
się tam pojawi stwierdza, ze kompletnie zmieniło jego swiatopogląd
kosmetyczno-urodowy :)
warto przyczytac wszystkie wątki, choc jest ich mnóstwo, ale kazdy zawiera
bardzo wartosciowe informacje

1. Data: 2005-07-17 09:41:42

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-17 11:12:07 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Agnieszka Krawczyk* skreślił te oto słowa:

> W zestawie jest krem SPF 15, chroni on wylacznie przed UVB, nie zapewnia
> zadnej ochrony przeciw UVA, jest tylko zbednym dodatkiem do zestawu, nie
> wartym uwagi (opinia Basi Kwiatkowskiej)

Cytuję z opakowania ReFinish:
"Chroni przed przedwczesnym starzeniem się skóry z powodu promieni
słonecznych, dzięki systemowi filtrów UVA/UVB SPF15-PA++"

Czy pani Basia Kwiatkowska twierdzi, że producent kłamie i bezczelnie
oszukuje twierdząc, że jednak chroni przed UVA? Czy te informacje posiada z
jakiegoś niezwykle dobrze poinformowanego źródła pracującego w Lorealu?

Po drugie wg producenta krem ten nawilża i łagodzi. I rzeczywiście to robi,
bo skóra po pierwszym etapie baaaaardzo tego wymaga, i gdybym wpadła na
pomysł użycia codziennego kremu, np z kwasami AHA to mogłabym to cięzko
odpokutować. Więc jeszcze raz pytam czym pani Basia uzasadnia swoje
twierdzenie, ze ten krem to zbedny dodatek?
I co zaleca w zamian, mąkę ziemiaczaną?

--
Lia

1. Data: 2005-07-17 10:11:16

Od: "Agnieszka Krawczyk" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia <L...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> jakiegoś niezwykle dobrze poinformowanego źródła pracującego w Lorealu?

opierając sie na analizie skladu kremu, a nie tak jak Ty na obietnicach
producenta na opakowaniu; filtry wchodzące w sklad kremu chronią tylko przed
UVB

http://www.phpbbserver.com/phpbb/viewtopic.php?
t=533&highlight=loreal&mforum=biochemiaurody

> [...]
> odpokutować. Więc jeszcze raz pytam czym pani Basia uzasadnia swoje
> twierdzenie, ze ten krem to zbedny dodatek?

twierdzenie ze jest zbednym dodatkiem odnosi sie tylko i wylacznie do
niewystarczajacej ochrony przed promieniami UVA

> I co zaleca w zamian, mąkę ziemiaczaną?

gdybys jednak sie wysiliła i zajrzala na to forum, to dowiedzialabys sie, ze
Basia zaleca (zwlaszcza po mikrodembrazji i na codzień też) kremy z wysokimi
filtrami chroniące zarówno przed UVB jak i UVA

Chwale YR
Czekamy jeszcze na cztery osoby
Rozmiarowka w sklepach "PROMOD"
katalog 10