Czas reakcji układu pokarmowego

1. Data: 2011-03-27 17:53:37

Temat: Czas reakcji układu pokarmowego
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasem zje się coś, co się kiszkom nie spodoba i efektem jest
rozwolnienie. Oczywiście chciałoby się wiedzieć który to posiłek był
winowajcą. I stąd pytanie: po jakim czasie od spożycia czegoś trefnego
pojawi się wspomniany efekt? Zaznaczam, że nie mam na myśli jakiegoś
ciężkiego, przewlekłego zatrucia, ot jednarozowe rzadkie wypróżnienie
z efektami specjalnymi i koniec.

2. Data: 2011-03-27 19:11:50

Temat: Re: Czas reakcji układu pokarmowego
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

:)
To zależy co zjesz.
Po jednym "zakręci" cię od razu, 5 minut po ,
po innym dopiero kilka godzin potem.

Jeśli od razu: nie ma problemu z rozpoznaniem.
To też zależy od tego co ci dolega
Np pszy woreczku żułciowym może cię pogonić szybko po posiłku,
mimo, że nikomu innemu nie zaszkodzi. itp.

Zwracaj uwagę na odstępstwa od standartowego powtażalnego jedzenia.

3. Data: 2011-03-28 19:28:52

Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>pszy

A co to znaczy?

--
Pawełj

4. Data: 2011-04-01 19:48:28

Od: "Feromon" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:imntj9$t5u$1@news.onet.pl...
> [...]
> pojawi się wspomniany efekt? Zaznaczam, że nie mam na myśli jakiegoś
> ciężkiego, przewlekłego zatrucia, ot jednarozowe rzadkie wypróżnienie z

Zwykle to ostatni posiłek. Niezależnie czy 5 czy 55 minut po zjedzeniu.
Mam to czasem po posiłkach w barach.
Co to są efekty specjalne?

Feromon

po operacji woreczka
Znikają twierdzenia o istnieniu &#8216;gejowskiego&#8217 ; genu
Piaskowanie czy gumkowanie zębów?
natpotliwość a herbatka
Wędrujący silny ból w nodze