Czasopisma i gadżety

1. Data: 2002-12-12 12:56:45

Temat: Czasopisma i gadżety
Od: "Elma" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Może ktos pisał juz o tym w przeciagu dwóch ostatnich dni, ale miałam
niesprawny komputer i teraz nie widze na grupie takiego posta. Jezeli tak
to przepraszam.
A chodzi o to, że gubię się już jak to teraz jest. Prenumeruję "Twój Styl" i
wraz z numerem 01/2003 dostałam w "prezencie" tzw naszyjnik . OK. Jakie było
moje zdziwienie, gdy wczoraj w kiosku najzwyklejszym zobaczyłam ten sam
numer czasopisma wraz z naszyjnikiem, książeczką SEPHORY i próbką zapachu
Isabelle Rosellini (oj nie wiem, czy dobrze to napisałam).Znowu powtarza się
historia z sierpnia chyba tego roku.
To samo zdarzyło mi się z numerem grudniowym CLAUDII - z wygranej
prenumeraty dostałam czasopismo bez płytki i z OLIVIA styczniowa, gdzie ,
jesli ja kupić w małym formacie to dostanie się zestaw pędzelków PRIVI, a do
duzego formatu nie dają.
Co o tym sądzicie? Uważam, że tak nie powinno być. A jeżeli już to zawsze
prenumeratorzy byli "wynagradzani" dodatkami. Firma operuje naszymi
pieniędzmi i wie, że tyle i tyle numerów sprzeda z pewnością.

Rozgoryczona Elma
(wystepujaca dotychczas na grupach dyskusyjnych jako Ela:-), ale zmieniłam,
bo często pojawiały się inne Ele)

1. Data: 2002-12-12 13:14:15

Temat: Re: Czasopisma i gadżety
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elma" <P...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> OLIVIA styczniowa, gdzie ,
> jesli ja kupić w małym formacie to dostanie się zestaw pędzelków PRIVI, a
do
> duzego formatu nie dają.

Nic sie nie martw!
Z jednego z pedzelkow odpadl mi ... pedzelek (zostal tylko trzonek) juz w
chwili otwierania opakowania, a pedzel do pudru jest krzywo uciety i lysieje
nawet kiedy nim pomachac:)
To ja dziekuje szanownej firmie Privi za taki prezent. Od razu poczulam sie
doceniona - warta zestawu wylinialych pedzli.

> Co o tym sądzicie? Uważam, że tak nie powinno być. A jeżeli już to zawsze
> prenumeratorzy byli "wynagradzani" dodatkami. Firma operuje naszymi
> pieniędzmi i wie, że tyle i tyle numerów sprzeda z pewnością.

Oczywiscie.
Ale sprobuj napisac w tej sprawie do Twojego Stylu - zobaczysz jakie pyskate
baby odpowiadaja tam na maile.
I zareczam Ci, ze Tobie odpowiedza jedno, a komus innemu cos zupelnie
innego - juz przerabialam z nimi awantury o ksiazeczke Sephory.

Ja tej gazety juz wiecej nie kupie nawet gdyby jako dodatek byl Porsche.

Chociaz wtedy moze bym jednak kupila;)))

Kaska

1. Data: 2002-12-12 13:18:39

Od: "Elma" <P...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <s...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

> Z jednego z pedzelkow odpadl mi ... pedzelek (zostal tylko trzonek) juz w
> chwili otwierania opakowania, a pedzel do pudru jest krzywo uciety i
lysieje
> nawet kiedy nim pomachac:)

No to tym bardziej urządzają sobie kpiny z czytelników:-((

> [...]
> I zareczam Ci, ze Tobie odpowiedza jedno, a komus innemu cos zupelnie
> innego - juz przerabialam z nimi awantury o ksiazeczke Sephory.

Tak pisałam do nich w sierpniu....ale w końcu książeczkę przysłały....

Zaczyna rozkwitać cudowny zwyczaj widzę ....czyli po pierwsze nie prenumeruj
czytelniku, a po drugie nie kupuj kliencie od razu jak się pojawi w
sprzedaży, bo za chwilę może byc z gadzetem...
To wszystko sprowadza się do nieposzanowania czytelnika, z którego w końcu
żyją.
Ech....

Elma (Ela)

1. Data: 2002-12-12 14:14:19

Temat: Czasopisma i gadżety-smutne refleksje-długie
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

1. Mam troche wrażenie, jak by czasopisma traktowaly nas (swoje
czytleniczki) jak śmietnik, bez dna. Jakośc giftów- jest tragiczna i to nie
tylko pędzli o których pisze Skakanka. Dziwne jest to, że w pismach pisze
się o dobrej jakości kosmetykach dodatkach itp, a nam wciska się łyse pędzle
i kulki na tasiemce (TS- z tego miesiąca).

2. To... prezenty (tak przynajmniej piszą wielkimi literami na okładkach
itp) to czemu do cholery trzeba za nie płacić??????????? (cena gazety
zmienia się, a raczej rośnie jeśli jest z prezentem to normalne?????????).

3. Sprawa prenumerat, np Votre Beaute nie ma już dawno, a dziewczyny w tym
moja własna kuzynka:) zwrotu pieniędzy jeszcze nie dostały. Na monity i
telefony Pani ( nie sympatyczna) odpowiada że należy czekać. Pytanie ile???

4. Kontakt z gazetami mailowy lub telefoniczny, często kończy się awanturą.
Nie tylko Skakanka:))) ma takie miłe doświadczenia z Paniami z TS.
Też nie czytam (już TS) tym bardziej że ilość reklam zaczyna zmieniać
niektóre pisma w broszury reklamowe. Wiem wiem, gazety muszą zarabiać na
reklamach, ale bez jaj:))) czasem 60% numeru to reklamówki (szkoda że nie
pełne prezentów do Mikołaja:))))))))))))
I tym optymistycznym akcentem kończę...

Hanuś lekko rozczarowana rodzimą prasą kobiecą...

1. Data: 2002-12-12 14:55:29

Temat: Re:smutne refleksje-długie-c.d.
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Mam troche wrażenie, jak by czasopisma traktowaly nas (swoje
> czytleniczki) jak śmietnik, bez dna.

[ciach reszte fajnych rzeczy, bo trzeba by bylo wszystko przytoczyc]

Ja mam tez takie moje prywatne odczucie, ze zdarza sie (mam nadzieje, ze nie
czesto), ze poziom proponowanych porad czy w ogole artykulow jest zenujaco
niski. W Polityce jest taka kolumna Wujek Dobra Rada, w ktorej mozna
przeczytac dowcipne aczkolwiek uszczypliwe komentarze dotyczace roznych
roznosci pojawiajacych sie w pismach kobiecych.
Ja kilka razy kupilam Twoj Styl, kilka razy inne pisma i stwierdzilam, ze
szkoda mi pieniedzy. A przede wszystkim szkoda mi DRZEW! Te same rzeczy na
temat higieny, pielegnacji i urody w ogole moge znalezc w Internecie, bez
wydawania 9 zl (no bo jeszcze + prezent w postaci rozwalajacego sie
kalendarzyka) na to, zeby sobie poogladac reklamy.
Rozdraznil mnie artykul w TS dotyczacy trendow w zimowym makijazu. No, ja
sie spodziewalam czegos wiecej niz dwoch zdan o kilku kosmetykach i zdjecia
wielkich, czerwonych ust na cale dwie strony czasopisma.
Fakt mozna sie paru rzeczy dowiedziec, ale zeby za to tyle placic? Jak
mowie, w sieci to tez jest.
Manuela Gretkowska okreslila prase kobieca kiedys w pewien dosadny sposob,
nie chce go tu powtarzac. Wydaje mi sie, ze wydawcy zdecydowanie nie
doceniaja swoich czytelniczek. Nie mozna traktowac ludzi jak dojne krowy -
finansowe.

Kruszynka
zdegustowana tąże prasą
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-12 15:08:53

Temat: Re: Re:smutne refleksje-długie-c.d.
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
zdjecia
> wielkich, czerwonych ust na cale dwie strony czasopisma.

Poziom jak poziom (zgadzam sie ze taki raczej dla szesciolatek niz bab ktore
juz wiedza do czego sluzy krem a do czego maseczka) ale jakie oni czasami
bzdury wypisuja to bym taka pania redaktor z checia osobiscie wytargala za
kudly!
Jak przysolili w TS zdanko ze biotechnologia to proces specjalnej obrobki
wlokien z jedwabiu to prawie spadlam z krzesla.
I poczulam sie osobiscie dotknieta, bo jednak skonczylam biotechnologie i
kurde z tego co pamietam to nawet w liceum w czwartej klasie mowili co to
jest.

Zrezta powiem Wam ze ta grupa jest o wiele cenniejszym, bogatszym i tanszym
zrodlem SPRAWDZONYCH a nie przeplaconych informacji.

Kaska

1. Data: 2002-12-12 15:11:17

Od: Seva <s...@p...lp> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> napisał(a) w wiadomości

> W Polityce jest taka kolumna Wujek Dobra Rada

Wujek to debeściak! :-)

> Manuela Gretkowska okreslila prase kobieca kiedys w pewien dosadny
> sposob, nie chce go tu powtarzac.

Bardzo proszę, powtórz. :-)
Pozdrawiam, Seva.
--
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl <-> GG#788049
[Moje aukcje] --> http://www.allegro.pl/mojastrona.php?id=103279

1. Data: 2002-12-12 15:13:17

Od: " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elma <P...@p...onet.pl> napisał(a):

> Co o tym sądzicie? Uważam, że tak nie powinno być. A jeżeli już to zawsze
> prenumeratorzy byli "wynagradzani" dodatkami. Firma operuje naszymi
> pieniędzmi i wie, że tyle i tyle numerów sprzeda z pewnością.

W prenumeracie zagranicznej z TS nie dostalam NIC :((( I dltaego zrezygnowalam
po czterech numerach. Zreszta, o kosmetykach i ciuchach to tam naprawde wiele
nie ma, glownie reklamy i tandetne opowiesci "z wielkiego swiata".

Zaprenumerowalam sobie gazetke tutejsza "Glamour" i nie dosc, ze w kazdym
numerze jest jakas probka, a nawet kilka (ostatnio byl np. podklad HR), to
jeszcze w dodatku do rocznej prenumeraty mozna bylo dostac naprawde fajne
prezenty: np. kosmetyki clinique.

TS to porazka. "Uroda" wydaje mi sie fajniejsza, moze zaprenumeruje, co
sadzicie o tym pismie ?

K. M.

1. Data: 2002-12-12 15:13:46

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrezta powiem Wam ze ta grupa jest o wiele cenniejszym, bogatszym i
tanszym
> zrodlem SPRAWDZONYCH a nie przeplaconych informacji.

I od kad sie "wdrozylam" w ta grupe przestalam kupowac jakiekolwiek gazety.
Naprawde. A kiedys tego troche bylo. :-)
Przeciez wszystko co chce znajde tutaj w o wiele przystepniejszej formie i
szerzej opisane.

> Kaska

Kropelka

1. Data: 2002-12-12 15:21:57

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Kasia M." <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> TS to porazka. "Uroda" wydaje mi sie fajniejsza, moze zaprenumeruje, co
> sadzicie o tym pismie ?

Ja Urode kocham wielka miloscia, ale to dlatego ze wygralam u nich komplet
kosmetykow.
Merytorycznie nie jest specjalnie interesujaca.
Dla przykladu tytuly z okladki najnowszego numeru:

Wieczorowe fryzury Anny Marii Jopek - zrobisz je sama!
Zapraszamy Cie na okladke pierdu pierdu
40 seksownych imprezowych kreacji
Czarodziejski makijaz z gwarancja trwalosci (uwaga! tu pierwsza prasowa
wzmianka o bazie ArtDeco jaka kiedykolwiek widzialam)
Kosmetyczne SOS przed impreza
Megablask na paznokciach
Badz piekna w karnawale
Wspaniala dwunastka. Oni dodalo urody naszemu zyciu w 2002 roku.

Ufff:)

Kaska

bawelniane rekawiczki
znowu sklep na Grochowskiej :)
operacje plastyczne, liftingi i inne sposoby na zmarszczki
iiiiiiiiii
Dermika Mat-B Complex