Czat z Kwasniewskim

31. Data: 2004-04-24 21:58:22

Temat: Re: Czat z Kwasniewskim
Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> napisał w wiadomości
news:c6e9ih$ci8$1@atlantis.news.tpi.pl...
Potem z ATP odesłał mnie w diabły, czyli na swoją
> stronę, aby po chwili odpowiedzieć nie na temat, argumentem, który
> już słyszałem wcześniej od Sławka.

hmmmm schlebiasz mi ;)))))))))

> Myślę, że JK poległby w uczciwej dyskusji, gdyby się na taką zdobył.
> Czat jest do niczego, ze względu na moderatora i brak możliwości
> nawiązania dialogu. Żal mi optymalnych, którzy czują się
> zobligowani do obrony tego jegomościa.

ech nikt chyba nuie czuje się zobligowany ;)

> pozdrawiam Chaciur (na czacie 'ccc')

ccc ???? cena czyni cuda ??? ;))))))

Slawek

32. Data: 2004-04-25 07:34:57

Od: "Alex Kay" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> wrote in message

> jeśli się nie zdecydujesz to ja podeślę to na pl.sci.medycyna niech
chłopcy
> i dziewczęta w białych kitlach się też pobawią .

Jeśli coś ich ubawi to tylko sam czarnyjanek.

33. Data: 2004-04-25 07:36:49

Od: "Alex Kay" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:c69dv3$r2h$1@inews.gazeta.pl...

> Czat jest do niczego, ze względu na moderatora i brak możliwości
> nawiązania dialogu.

Mogę sie z tym zgodzić.

34. Data: 2004-04-25 09:31:17

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chaciur wrote:

> Potem z ATP odesłał mnie w diabły, czyli na swoją
> stronę, aby po chwili odpowiedzieć nie na temat, argumentem, który
> już słyszałem wcześniej od Sławka.

Chaciur, ja Cię bardzo przepraszam, nie chce mi się po archiwum grzebać,
więc może mi odpowiesz -- o co chodzi z jedzeniem ATP? Co niby miałoby
dać (gdyby to było możliwe, chociaż biorąc pod uwagę trwałość tego
kompleksu...) zjedzenie ATP, abstrahując już od tego, czy z wątroby, czy
z próbówki?

Pozdrawiam,
Karola pogubiona

35. Data: 2004-04-25 12:14:10

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska w wiadomości
t003.jasien.net pisze:

> [...]
> niby miałoby dać (gdyby to było możliwe, chociaż biorąc pod uwagę
> trwałość tego kompleksu...) zjedzenie ATP, abstrahując już od tego,

Cuda, pani, cuda. "Przed laty ATP było szeroko stosowane w zastrzykach pod
nazwą Myotrifos, (...) efekty po stosowaniu tych zastrzyków były bardzo
dobre szczególnie u dzieci, ale i w wielku innych chorobach"

Musialo to byc bardzo dawno, bo google zwraca null. Obecnie AFAIK rowniez
stosuje sie jakies preparaty z ATP, ale ich dzialanie jest scisle
specyficzne (jakies receptory na zewnatrz blon komorkowych na nie reaguja,
podobnie jak w przypadku uszkodzenia komorek i wymieszania plynow wewnatrz-
i zewnatrzkomorkowych), nie zwiazane z zasilaniem mozgu czy jakichkolwiek
innych tkanek/narzadow oraz, przede wszystkim, krotkotrwale. Moze tropiciel
Slawek ma cos _konkretnego_ do dodania w tym temacie?

36. Data: 2004-04-25 12:53:12

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński wrote:

> Cuda, pani, cuda. "Przed laty ATP było szeroko stosowane w zastrzykach pod
> nazwą Myotrifos, (...) efekty po stosowaniu tych zastrzyków były bardzo
> dobre szczególnie u dzieci, ale i w wielku innych chorobach"

Myotriphos.
http://www.cdc.gov/niosh/rtecs/au7128c0.html
Ale więcej dostaniesz po wpisaniu "tetrahydrogen triphosphate". Have phun.

Pozdrawiam,
Karola

37. Data: 2004-04-28 13:21:05

Temat: Odp: Czat z Kwasniewskim
Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarekF wrote:

> Takie czaty chyba zawsze sa moderowane, widzialbys setki pytan, a odpowiedzi
> musialbys szukac.

To akurat rozumiem, jak najbardziej masz racje.

> Przejrzyj zapisy z poprzednich czatow.

Na poprzednich czatach nie padały trudne pytania,
ten był wyjątkowy. Moderator chyba dostanie
po uszach.

> Tym razem nasz mistrz chyba nie mial czasu.

Niechby mistrz spróbował grupy dyskusyjnej
a szybko zostałbyś odczarowany z nazywania
go tym mianem :)

pozdrawiam Chaciur

38. Data: 2004-04-28 13:21:29

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek wrote:

> hmmmm schlebiasz mi ;)))))))))

a nawet wręcz przeciwnie :)

pozdrawiam Chaciur

39. Data: 2004-04-28 13:22:06

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska wrote:

> Chaciur, ja Cię bardzo przepraszam, nie chce mi się po archiwum grzebać,
> więc może mi odpowiesz -- o co chodzi z jedzeniem ATP? Co niby miałoby

Najśmieszniejsze jest to, iż pytanie było: skąd w martwej wątrobie ATP,
a odpowiedź z innej beczki.

> dać (gdyby to było możliwe, chociaż biorąc pod uwagę trwałość tego
> kompleksu...) zjedzenie ATP, abstrahując już od tego, czy z wątroby, czy
> z próbówki?

No skoro były wyśmienite efekty u chorych, a zwłaszcza dzieci, w pradawnych
czasach, to może to się jeszcze kiedyś powtórzy? Trzeba śledzić najnowsze badania ;)

pozdrawiam Chaciur

40. Data: 2004-04-28 13:23:56

Od: "Chaciur" <gchat@na_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

MarekF wrote:
> Troche przeginasz, pierwsze pytanie bylo o spotkanie z Lutzem.

pisałem o pierwszym moim :)

> Jezeli chodzi o proroka, to nie powiedzial, ze jeszcze zadnego nie bylo,
> tylko ze "....zaden nie nauczyl ludzi jak maja rozumnie zorganizowac swoje
> zycie....."
> "nie nauczyl" ja rozumiem, ze byc moze byl , uczyl, i nie nauczyl. Bo gdyby
> nauczyl to ludzie postepowaliby zgodnie z nauka tego proroka.

A czy JK jest pod tym względem inny?
Czy on nauczył ludzi jak żyć?

> Chociaz wydaje
> mi sie , ze jeden prorok nauczyl jednych, nie znam go. To byl Mahomet?
> Prorok Allacha?

Można prosić jaśniej?

pozdrawiam Chaciur

dlaczego Optymalni nie ma własnej grupy???
[MM] sok
od poczatku
No montiniaki wreszcie macie to czarno na bialym i to przez brytyjskich naukowcow, bo Polakow nie sluchacie
jak zgubic??