Czekam na wynik badania hist-pat.

21. Data: 2003-10-22 12:39:12

Temat: Re: Czekam na wynik badania hist-pat.
Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-22 14:27, Użytkownik Krzysztof (Suzuki Nakai) napisał:
> Tak. Zgnieciony materiał może być mało lub wcale nieczytelny. Ale IMO jakby
> całkiem był do d*y to nikt nie marnowałby czasu i pieniędzy na konsultacje.

:-)
dziękuję za optymistyczny akcent.

BTW.
Moją ciekawością udało się nam chyba jeden z dłuższych wątków na tej
grupie zbudować.

--
Paweł Muszyński

22. Data: 2003-10-27 10:27:33

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

No i wreszcie mam wynik.
Na razie tylko telefoniczny, ale jest.
Mało charakterystyczne zmiany poinfekcyjne.
Nie znaleziono nic niedobrego :-)

W środę rano idę odebrać wersję papierową i porozmawiać z lekazem.

Ale w każdym razie kamień spadł mi z serca.

Dziękuję wszystkim za wsparcie i wyjaśnienia (zwłaszcza Krzysztofowi) -
jak człowiek cos wie to jest spokojniejszy.

--
Paweł Muszyński

23. Data: 2003-10-27 11:17:23

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cieszymy się razem z Tobą.
--
Krzysiek, EBP
Kto rano wstaje, ten chodzi niewyspany.

24. Data: 2003-10-30 06:51:41

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-27 12:17, Użytkownik Krzysztof (Suzuki Nakai) napisał:
> Cieszymy się razem z Tobą.
To jeszcze mam jedną prośbę - o rozjaśnienie wyniku, który dziś, w
formie pisemnej, dostałem.
"Nieregularne, zgniecione fragmenty węzła chłonnego z nieco zatartą
strukturą, ale zachowanymi grudkami chłonnymi". Utkanie wykazuje liczne
ogniska martwicy z neurofilami i makrofagami. Stwierdzono również
pozawęzłowe pola komórek limfoidalnych. Wskazana obserwacja i pobranie
innego węzła do badania histopatologicznego jeśli klinicznie będzie to
uzasadnione".

Lekarz wymacał moją pachę (tam gdzie był uuwany węzeł) i stwierdził, że
klinicznie nie jest to wogóle uzasadnione i że mam przyjść jak mi się
jeszcze gdzieś jakieś węzły powiększą. A co znaczy ten skomplikowany
ciąg słów powyżej?

--
Paweł Muszyński

25. Data: 2003-10-30 11:09:49

Od: Paweł Muszyński <p...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-10-30 07:51, Użytkownik Paweł Muszyński napisał:

> [...]
> klinicznie nie jest to wogóle uzasadnione i że mam przyjść jak mi się
> jeszcze gdzieś jakieś węzły powiększą. A co znaczy ten skomplikowany

No i jeszcze jedno - czy taki wynik upoważnia do uspokojenia się, czy
jest niepokojący?

--
Paweł Muszyński

26. Data: 2003-10-30 15:42:25

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Reasumując opis pasuje do badania, a IMO zastrzeżenia wynikają głównie ze
stanu materiału, bo rozpoznanie jest -mimo wszystko- kategoryczne. Jak
klinicysta nie wydzi powodu do niepokoju to pewnie wszystko OK. Naturalnie
nie unikaj kontaktów z doktorami, bo nigdy nic nie wiadomo.

--
Krzysiek, EBP
- Nie sądziłam, że on jest taki ... ludzki.

[OT] Tabletka na wytrzezwienie
[OT] Tabletka na wytrzezwienie
Imipramin-pytanie do lekarzy
Szramy w poprzek pleców - pytanie
czy w Polsce wykonuje sie przeszczepy watroby?