Czerniak - rozpoznanie

1. Data: 2004-07-16 08:05:54

Temat: Czerniak - rozpoznanie
Od: "Piscess" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Proszę o 'rozszyfrowanie" rozpoznania związanego z czerniakiem:

"Tu palp.inf.oc.sin./R23/"

Stan okulistyczny przy wypisie:
Vod = 1.0 sc.
Vod = 1.0 sc.
Po = 15.0 mmHg
Po = 14.0 mmHg
HGB - 14.0, leuk. 7.200, eryt. 4.99, PLT - 300, OB - 11, Na - 142, k - 473,
mocz:c.wł 1.015, ph - 6.0, b/-,g/-/, Azotyny - ujemny,
Rtg. kl. piersiowej - przewlekłe zmiany okołoskrzelowe w polu dolnym lewym
poza tym płuca i serce bez uchwytnych zmian radiologicznych.

Chodzi mi przede wszystkim o wyjaśnienie informacji zawartej w cudzysłowie.

Pozdrawiam.
Lech K.

2. Data: 2004-07-16 08:40:26

Temat: Re: Czerniak - rozpoznanie
Od: "Gosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Tu palp.inf.oc.sin./R23/"

Tu palp. inf. oc. sin - guz powieki dolnej oka lewego

R23 to oznaczenie jednostki chorobowej

> Stan okulistyczny przy wypisie:
> Vod = 1.0 sc.
> Vod = 1.0 sc.
> Po = 15.0 mmHg
> Po = 14.0 mmHg

Nie wiem co oznaczają skróty powyżej?!

> HGB - 14.0, leuk. 7.200, eryt. 4.99, PLT - 300, OB - 11, Na - 142, k -
473, -> nie wiem co to jest to k? kojarzy mi sie z potasem ale niemozliwe
jest 473? gdyby to byl potas

> mocz:c.wł 1.015, ph - 6.0, b/-,g/-/, Azotyny - ujemny,

Reszta badan laboraoryjnych jest w normie.

> Rtg. kl. piersiowej - przewlekłe zmiany okołoskrzelowe w polu dolnym lewym
> poza tym płuca i serce bez uchwytnych zmian radiologicznych.

Najprawdopodobniej zwłóknienia w plucach ale nie mam pewnosci. Zdjęcie pluc
zostalo wykonane najprawdopodobniej aby sprawdzic czy nie ma przerzutów

Pozdrawiam
Gosia (studentka)

3. Data: 2004-07-16 13:08:55

Od: "Piscess" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

DZIĘKUJĘ!
LK

4. Data: 2004-07-16 18:20:21

Od: "Gosia" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie ma za co :)

> DZIĘKUJĘ!
> LK

Jakie jest normalne ciśnienie wewnątrzgałkowe?
Pobranie krwi - siniak??
Złamanie kompresyjne
[HDK] bezplatne leki - lista
w jaki sposób najszybciej umówić wizytę w Centrum Zdrowia Dziecka ? podejrzenie adrenoleukodystrofii