Re: Czesc !

1. Data: 2001-01-22 10:26:43

Temat: Re: Czesc !
Od: "Sebek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dany W" <t...@b...de> napisał w wiadomości
news:94h1f8$dntu0$1@ID-30483.news.dfncis.de...

> Z jakiegos powodu zajrzales do tej grupy.
> Sam wiesz, z jakiego, ja o niego nie pytam.
> Ale moze zastanow sie, czy to, co piszesz,
> jest tym, co naprawde chcialbys napisac ?

:) proponuje jeszcze trochę poczekać, narazie są tu sami przejezdni,
przejezdni bez doświadczeń :/

2. Data: 2001-01-23 08:50:14

Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebek wrote:

> :) proponuje jeszcze trochę poczekać, narazie są tu sami przejezdni,
> przejezdni bez doświadczeń :/

O ile dobrze pamiętam, to zdaje się, że ta grupa jest chyba moderowana.
Pewnie później jak pojawią się normalne posty, to takich bzdetów
moderator nie będzie przepuszczał.
- --
Dariusz Laskowski
mailto:d...@p...pl Odnoszę wrażenie, że w Twoich artykułach
GG:10616 kryje się alternatywna treść: I want plonk.
(c) fEnIo

marysia
Re: Czesc !
Re: Czesc !