Czesne

1. Data: 2002-01-25 20:30:47

Temat: Czesne
Od: "Andzia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po zapoznaniu sie z zasadami jakie panuja w waszej grupie postanowilam do
Was napisac i na
poczatku bardzo serdecznie Was wszystkich pozdrawiam.
Aha, zebym nie zapomniala ,DZiekuje Wszystkim(bo nie pamietam juz dokladnie
komu w szczegolnosci mam dziekowac) za wspaniale przepisy ktore juz
wczesniej sobie od Was ukradlam :-)
Nie wiem czy to kogos tutaj interesuje ale napisze kilka slow o sobie
mam25 lat i meza Mariusza ,
dzieci brak,
studiuje fizyke na UJ(na szczescie juz finiszuje),
uwielbiam dobre jedzonka
i wiecznie mam chec sie odchudzac.
To chyba na razie wszystko ,mam nadzieje ze nikogo nie zanudzilam na smierc
a teraz zgodnie z zasada grupy napisze Wam przepisik(ktory moze niektorzy
znaja ) Jest to przepis na sledzie po cygansku ,ktory to dostalam przed
Bozym Narodzeniem od firmy WINIARY (to nie jest reklama :-) )
Sa przepyszne
SLEDZIE PO CYGANSKU
1 lyzka przyprawy do zup ,sosow i salatek(w plynie)
4 filety sledziowe
4 ogorki konserwowe
2 duze cebule
6 lyzek keczupu
4 lyzki oliwy
1 lyzka musztardy
1 lyzka cukru
sledzie moczyc 1 h,ogorki i sledzie pokroic w paski, cebule w kostke
.Keczup,oliwe,musztarde,przyprawe i cukier ppolaczyc i dobze wymieszac .Sos
wymieszac ze sledziami.

Ja na 4 filety robie sos z 1,5 porcji .Sledz jest najlepszy na drugi
dzien
pozdrawiam
Ania

1. Data: 2002-01-26 08:48:53

Temat: Re: Czesne
Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wczesniej sobie od Was ukradlam :-)
> Nie wiem czy to kogos tutaj interesuje ale napisze kilka slow o sobie
witaj.....

Zastanawialam sie czy aby to nie moj post .Mam męża Mariusza,wiecznie sie
odchudzam ...No ale moj brzydsza połowa sprowadzila mnie na ziemie
uswiadamiajac ..Kochanie Ty juz nie masz 25 lat..
A co do kradziezy...hmm..pozostaje wierzyc iz obejmie Cie amnestia.. :))
Pozdrawiam , życze smacznego i udanego gotowania...

Eva T.

1. Data: 2002-01-28 17:25:04

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "Eva" <e...@w...pl>

> Zastanawialam sie czy aby to nie moj post .Mam męża Mariusza,wiecznie sie
> odchudzam ...No ale moj brzydsza połowa sprowadzila mnie na ziemie
> uswiadamiajac ..Kochanie Ty juz nie masz 25 lat..

Beszczelny.

--
K. Kot
When God made man, she was only testing