Krolik w wisniach

1. Data: 2002-01-25 21:17:33

Temat: Krolik w wisniach
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Udalo mi sie kupic sprawionego krolika w sklepie, i przypomnial mi sie
ten swietny przepis. Jest to naprawde pyszna potrawa, radze sprobowac:

Potrawa z Krolika
Mieso moczyc w kwasnym mleku przez 24 godziny, nastepnie podzielic na male
kawalki, obtoczyc w bulce i smazyc na masle, az brazowe z kazdej strony.
Umiescic w naczyniu do zapiekania, dodac 1 szklanke kompotu wisniowego
(pol na
pol sok i owoce), pol szklanki wina Porto lub sherry, pol szklanki
rosolu, pol lyzeczki soli i pieprzu, przykryc i zapiekac conajmniej
godzine, najlepiej dwie. Podawac z ryzem lub lazankami. Mozna zaciagnac
sos ciemna zasmazka.
Magdalena Bassett

1. Data: 2002-01-29 12:17:09

Temat: Re: Krolik w wisniach
Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@w...net> napisał w wiadomości
> Mieso moczyc w kwasnym mleku przez 24 godziny, nastepnie podzielic
na male

Poniewaz od jakiegos czasu chodzi za mna miesko w wisniach, chialabym
zrobic cos takiego, tyle ze z drobiu nie krolika. Czym innym zastapic
kwasne mleko do namoczenia, bo z uwagi na skaze bialkowa u synka nie
moge nic mlecznego?...

Pozdrawiam,

:-) Monika

1. Data: 2002-01-29 18:30:56

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

"Monika Bacińska-Wojewódka" wrote:

> [...]
> zrobic cos takiego, tyle ze z drobiu nie krolika. Czym innym zastapic
> kwasne mleko do namoczenia, bo z uwagi na skaze bialkowa u synka nie

Drobiu nie trzeba moczyc, chyba, ze dziki. Normalnego kurczaka tylko
pokroic na kawalki, obtoczyc w mace i smazyc az brazowy. Do kurczaka
dalabym mniejsza proporcje wisni i porto, bo to o wiele delikatniejsze w
smaku mieso.
Magdalena Bassett

1. Data: 2002-01-30 06:44:27

Od: "AniaS" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdaleno, probowalam pisac do ciebie, ale niestety wiadomosci wracaly...

Czy kompot wisniowy uzyty do tego krolika to taki zwykly slodki kompot? Czy
np. mozna uzyc wisni z mrozonki i soku z kartonu? Czy moglabys opisac, jak
smakuje to mieso i jak wyglada? Nie bardzo moge sobie wyobrazic polaczenie
tych smakow, ale intryguje mnie ten przepis i mam wielka ochote go zrobic,
potrzebuje jeszcze tylko kilku slow upewnienia, ze to rzeczywiscie da sie
jesc ...

Pozdrawiam, Ania

1. Data: 2002-01-30 13:40:48

Od: "AniaS" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Podczas dlugiego pieczenia w niskiej dosc temperaturze soki wisni,
>porto, i sos z miesa polacza sie w bogaty bukiet smakowy.

O,o, tego wlasnie bylo mi trzeba! Teraz z pewnoscia zrobie to miesko.
Dzieki, Ania.

1. Data: 2002-01-30 18:15:57

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

AniaS wrote:

> [...]
> potrzebuje jeszcze tylko kilku slow upewnienia, ze to rzeczywiscie da sie

Wlasnie ktos z Polski przywlaszczyl sobie moj adres emailowy i uzywa go
na przesylanie tony spamu po calym swiecie, razem z ladnym wirusem, wiec
nagle i niespodziewanie jestem persona non grata i blokuja mnie serwery
na calym swiecie! Chyba musze sie gdzies indziej przeniesc i zmienic
adress, bo dosc mam dziesiatek spamu w mojej skrzynce. Moj provider
umywa rece, s-syn, mowiac, ze to ja musze sie skomunikowac z tym, ktory
sobie przywlaszczyl i powiedziec mu, zeby przestal.
Haha ha ha haaaaaaa

Tymniemniej jesc trzeba.
Tak, kompot taki zwykly, wisniowy. Pamietaj tez, ze musi byc porto.

1. Data: 2002-01-31 09:45:56

Temat: konta i providerzy (OT)
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisala:
(...)

> [...]
> umywa rece, s-syn, mowiac, ze to ja musze sie skomunikowac z tym, ktory
> sobie przywlaszczyl i powiedziec mu, zeby przestal.

Może to zabrzmi jak reklama, ale zajrzyj na http://www.home.pl/
Konto u nich kosztuje grosze, a jest naprawdę dobrze prowadzone
i chronione. Mają tez własny server newsów. Pomimo darmowego
konta uczelnianego ( z nieograniczoną pojemnością skrzynki) opłaca
mi się mieć konto prywatne ma home, zdecydowanie większa niezawodność.

Krycha

1. Data: 2002-02-11 18:00:25

Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaS" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> Czy kompot wisniowy uzyty do tego krolika to taki zwykly slodki
kompot? Czy
> np. mozna uzyc wisni z mrozonki i soku z kartonu? Czy moglabys
opisac, jak

Czy sprobowalas juz z mrozonka??? Bo ja tez planuje...

:-) Monika

Czesne
Witajcie
ddd