Jakie srodki do zmywarki???

1. Data: 2002-01-25 21:41:18

Temat: Jakie srodki do zmywarki???
Od: "MB" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze użytkowników zmywarek o poradę jakich środków (jakich firm) używać i
jakich unikać.
Wszystkie porady mile widziane.
Marek

1. Data: 2002-01-25 22:01:04

Temat: Re: Jakie srodki do zmywarki???
Od: "Dominika NM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"MB" <m...@w...pl> wrote in message news:a2sjdb$q1v$1@news.tpi.pl...
> Prosze użytkowników zmywarek o poradę jakich środków (jakich firm) używać
> jakich unikać.

Ja używam Calgonitu wszystkiego: soli, nabłyszczacza i kostek (proszek mi
niewygodnie bo sie rozsypuje). A teraz w ogóle produkują kostki 3 w 1 czyli
i z solą i nabłyszczaczem ale sól i tak sypie osobno. Nie wiem jakie jeszcze
są środki innych firm bo nie używałam a z tych na razie jestem zadowolona -
myje wszystko dokładnie o ile filtr jest dokładnie wyczyszczony:-)))
A i jeszcze jest preparat do mycia zmywarek i wisiołek zapachowy też
Calgonitu i też są dobre:-)
Pozdrawiam
DominikaNM
PS. Dawno temu przeczytałam na grupie że lepiej jest wieszać koski w
koszyczku niż wkładać do pojemnika i tak robie. Ktoś tu uzasadniał że część
niebieska kostki rozpuszcza się w zimnej wodzie a wtedy pojemnik jest
jeszcze zamknięty...

1. Data: 2002-01-26 09:12:17

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika NM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> myje wszystko dokładnie o ile filtr jest dokładnie wyczyszczony:-)))
> A i jeszcze jest preparat do mycia zmywarek i wisiołek zapachowy też

Potwierdzam, Calgonit z dostepnych w Polsce najlepszy. I sol taka ladna
teraz zrobili ( jakas granulowana ). Cytrynowy wisiolek tez super, tylko na
krotko starcza. Ja jednak wole proszek, bo kostki musze rozwijac ten
papiurek, a nie lubie tego robic, a proszek sypie sobie z pojemnika z
dziubkiem i nic sie nie rozssypuje :-)).
Korzystam jeszcze z Finisha w plynie ( oszczednie, bo malo mi juz zostalo) i
jest rewelacja. Do szkla, krysztalu i innych delikatnych naczyn lepiej
jednak dawac plyn.

Nie slyszalam , ale wybadam :-)))

Pozdr.
Adiola

1. Data: 2002-01-26 09:43:44

Od: "Niteczka" <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezkonkurencyjnie Calgonit, sol nablyszczacz i proszek, kostki tez bardzo
dobre. Inne srodki sa tansze, czasami nawet o polowe (firma Lido), ale z
tego co widze w sklepie, gdzie kupuje Calgonit te srodki zalegaja, nie
ciesza sie duzym powodzeniem.

Pozdrawiam,

owieczka

1. Data: 2002-01-30 12:05:42

Od: "Piotr" <c...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

generalnie najlepszy jest Calgonit, ostatnio używam też Robota (ze względu
na oszczędności) - 1/2 ceny a naczynia prawie tak czyste jak po Calgonicie,
używałam też kostek w czerwonym opakowaniu - nazwa chyba Somat ale nie były
najlepsze.

--
Agnieszka
m...@a...net.pl

1. Data: 2002-01-31 07:08:57

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <c...@a...net.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
Calgonicie,
> używałam też kostek w czerwonym opakowaniu - nazwa chyba Somat ale nie

Nie wiem, czy sa w Polsce sieci niemieckich sklepow Lidl i Aldi. Spokojnie
mozecie uzywac tych srodkow. Sam je uzywam i myja znacznie lepiej niz
wspomniany Somat. Na pewno jest Edeka i byc moze sa srodki wlasne firmy.
Zapomnialem nazwy - tez sa dobre. Klopot tylko w tym, ze nawet najwieksze
koncerny chemiczne traktuja polskich klientow po macoszemu, np. w przypadku
proszkow do prania i dlatego czesto widzimy Polakow wracajacych z RFN
obladowanych proszkami, ktore naprawde piora. Tak bylo przynajmniej dwa lata
temu. Nawet powazne czasopisma o tym pisaly. Mam nadzieje, ze sie cos
zmienilo.

Irek

1. Data: 2002-01-31 07:52:54

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr" <c...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
Calgonicie,
> używałam też kostek w czerwonym opakowaniu - nazwa chyba Somat ale nie

Znajomi, po Somacie najprawdopodobniej, maja niezmywalne zacieki na
wszystkim. Ale to po pol roku uzywania srodkow tej firmy...

Pozdro,

Marek

1. Data: 2002-02-01 16:06:40

Od: "Piotr" <c...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Calgonicie,
> były
>
> Znajomi, po Somacie najprawdopodobniej, maja niezmywalne zacieki na
> wszystkim. Ale to po pol roku uzywania srodkow tej firmy...

dlatego też napisałam że nie były najlepsze i ich nie polecam

--
Agnieszka
m...@a...net.pl

1. Data: 2002-02-04 07:51:51

Od: "Marek Lang" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> względu

> dlatego też napisałam że nie były najlepsze i ich nie polecam

Bynajmniej sie nie czepiam, "nie najlepsze", zrozumialem, ze nie najlepiej
zmywaja, a nie niszcza, opisalem zatem problem mioich znajomych....
A moze ktos poradzilby jakich srodkow do czyszczennia zmywarki uzywac (gdzie
sa w sprzedazy). Ostatnio wszystkie ktore znajduje, sa piekielnie drogie....

Marek

1. Data: 2002-02-04 10:36:51

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Niteczka" <n...@r...pl> napisał w wiadomości
.pl...
> [...]
> dobre. Inne srodki sa tansze, czasami nawet o polowe (firma Lido), ale z
> tego co widze w sklepie, gdzie kupuje Calgonit te srodki zalegaja, nie

A ja nie używam proszku ani kostek tylko żel... bo to jedyne, co nie pyli
się podczas dozowania...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl