Częste wzdęcia, co zrobic... Jaki lek kupic, czy da sie to wyleczyc?

1. Data: 2005-12-03 23:57:18

Temat: Częste wzdęcia, co zrobic... Jaki lek kupic, czy da sie to wyleczyc?
Od: "xlx" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Częste wzdęcia, co zrobic... Jaki lek kupic, czy da sie to wyleczyc?
Pozdrawiam,
xlx

2. Data: 2005-12-04 00:23:31

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

xlx napisał(a):
> Częste wzdęcia, co zrobic... Jaki lek kupic, czy da sie to wyleczyc?

Podstawowa sprawa, to zmienić dietę. Ograniczyć tłuszcze przede wszystkim.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2005-12-04 13:13:18

Od: "I.K." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xlx" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Częste wzdęcia, co zrobic... Jaki lek kupic, czy da sie to wyleczyc?
> Pozdrawiam,

espumisan.

4. Data: 2005-12-04 14:42:25

Od: "Slav" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "I.K." <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "xlx" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> espumisan.

Podłączę się pod wątek choć nie ja byłem jego inicjatorem.
U mnie nie działa, a w każdym razie niezbyt skutecznie. Jakieś inne
sugestie??
Zaznaczam: diety generalnie przestrzegam - mam cukrzycę i nie mam wyboru
;-)))
problemy pojawiły się nagle dwa, trzy tygodnie temu i tylko u mnie - u
reszty domowników wszytsko ok. stąd wykluczam np. wodę.

Czy może być to objaw jakiegoś poważnego schorzenia?
Strasznie to upierdliwe - i krępujące. Ilość gazów jest szokująca,
wypuszczanie jednego "bąka" potrafi trwać ponad ... minutę. Dokucza
zwłaszcza w nocy (wstaję trzy cztery razy aby nie robić tego w łożu
małżeńskim) jak się domyślam ze względu na brak ruchu.

Sławek

5. Data: 2005-12-04 15:50:45

Od: "I.K." <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slav" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Podłączę się pod wątek choć nie ja byłem jego inicjatorem.
> U mnie nie działa, a w każdym razie niezbyt skutecznie. Jakieś inne
> sugestie??

Na receptę Duspatalin retard. Nie wiem tylko, czy przy cukrzycy
można. Na ulotce nic nie piszą. Poza tym może niesłodzony jogurt.

6. Data: 2005-12-18 23:20:22

Od: "Cezar30" <C...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Częste wzdęcia, co zrobic... Jaki lek kupic, czy da sie to wyleczyc?
> Pozdrawiam,
> xlx

My z żoną mieliśmy podobną sytuację. Nagle bez powodu dostaliśmy straszne
gazy. Nie dość że potwornie dużo aż do bólu przy wzdęciach to jeszcze
potwornie śmierdzące. Lekarz powiedział że miał to samo i że to od chleba.
Zapisał espumisan i kazał zmienić piekarnię. Niestety nie poprawiało się. Po
dwóch miesiącach męczarni i eksperymentów zaczęliśmy z żoną sami piec chleb
:). Dwa tygodnie po zaprzestaniu spożywania gazy zdecydowanie się uspokoiły.
Już dwa miesiące mamy spokój. W zeszłym tygodniu zrobiliśmy eksperyment i
zaczęliśmy jeść chleb z osiedlowiej piekarni. Po dwóch dniach gazy wróciły
:(. Znów pieczemy sami chleb i na pewno już nie kupimy chleba w żadnej
piekarni. Dostaliśmy jakiejś alergii pokarmowej na chemię dodawaną do
chleba.

Ludzie uważajcie jaki chleb jecie!! Ja ostatnio się dowiedziałem że do
najtańszych chlebów to i gips potrafią dosypać (czy to prawda nie wiem)

Pozdrawiam i życzę małych wiatrów ;)

Cezar

pomiar ciśnienia
Punkt uchwytu i inne po angielsku