Re: Często katolicy się mnie pytają dlaczego wariujemy?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 17 Apr 2013 04:06:41 -0700 (PDT)
Subject: Re: Często katolicy się mnie pytają dlaczego wariujemy?
From: k...@g...pl

W dniu środa, 17 kwietnia 2013 12:16:36 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
jakies koszmarne broszury, rozmawiac o jakims panubogu, to mialbym ochote przywalic.

-geje-a-1-to-ksiadz

ze to sa jechowitki. i co z tego ze jechowitki? takie same dewoty!

> Dokładnie, zdzieciniałe staruchy, wszędzie się wpychają z tymi
>
> bzdurami, raz mnie wciągneły w gadanie i gadam i gadam i widzę cement,
>
> ściana, jakbym stał przed murem i gadał, nie odbierają już świata poza
>
> bozią i tak lukam na innych i się zastanawiam, czy jakiej pomyłki na
>
> cmentarzu nie popełniono czy aby to nie zwłoki i jadem trupim się nie
>
> zaifeknę.?

czy pan czuje obecnosc ducha swientego na ziemi? mnie pytaja czy ja czuje obecnosc...
qrna jakiego ducha, jaka obecnosc? czy ja wygladam na jakiegos czubka, sie
zastanawiam.