Często katolicy się mnie pytają dlaczego wariujemy?

1. Data: 2013-04-17 03:42:50

Temat: Często katolicy się mnie pytają dlaczego wariujemy?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Na początku łapie mnie irytacja, bo ile to już na grupach piszę, jak
bardzo szkodliwa jest wiara katolicka i już mi się ciśnie na usta
moje- A nie mówiłem , a nie przestegałem, a nie wydziwialiście czego
glob chce od kleru i zamiast pomyśleć, to się kurwiliście po
kościołach, dupami szorowaliście po ambonach w orgii religijnej i
teraz się pytacie. ...Dlaczego macie trypla na mózgu, syfa
wenerycznego-religijnego w umyśle, jak dupskami szorowaliście kościoły
i tfu, przyjmowaliście do ust sakrament, a usta to blisko mózgu, że
byliście tak nieostrożni, że w usta nawet to braliście?
I teraz krosty, wypryski na całym mózgu, ropsko się przelewa po
neurona i się pytacie,- dlaczego wami rzuca trypel weneryczno-
religijny na niewinnych ludzi?

2. Data: 2013-04-17 10:14:18

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 kwietnia 2013 03:42:50 UTC+2 użytkownik glob napisał:
> [...]
>
> I teraz krosty, wypryski na całym mózgu, ropsko się przelewa po
>
> neurona i się pytacie,- dlaczego wami rzuca trypel weneryczno-

cus jest na rzeczy. jak mnie zaczepiaja starzsze pania i probuja wreczajac mi jakies
koszmarne broszury, rozmawiac o jakims panubogu, to mialbym ochote przywalic.

3. Data: 2013-04-17 11:04:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Apr 2013 01:14:18 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> cus jest na rzeczy. jak mnie zaczepiaja starzsze pania i probuja wreczajac mi
jakies koszmarne broszury, rozmawiac o jakims panubogu, to mialbym ochote przywalic.

To jechowici mają obowiązek czynnego szerzenia swojej wiary, apostolstwo
świeckich jest elementem jej wyznawania. Mylisz jechowitów z katolikami -
nawet tutaj wykazujesz się ignorancją. To i cóż się dziwić, ze masz
problem.
--
XL
http://gosc.pl/doc/1520456.Na-1000-pedofilow-400-to-

4. Data: 2013-04-17 11:37:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Apr 2013 11:04:14 +0200, Ikselka napisał(a):

jakies koszmarne broszury, rozmawiac o jakims panubogu, to mialbym ochote przywalic.

> To jechowici

Jehowici

> [...]
> świeckich jest elementem jej wyznawania. Mylisz jechowitów z katolikami -
> nawet tutaj wykazujesz się ignorancją. To i cóż się dziwić, ze masz

j.p.

5. Data: 2013-04-17 11:41:08

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 kwietnia 2013 11:04:14 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> świeckich jest elementem jej wyznawania. Mylisz jechowitów z katolikami -
>
> nawet tutaj wykazujesz się ignorancją. To i cóż się dziwić, ze masz

jaki mam problem? no jaki? nie napisalem ze sprawa tyczy katolikow. przeciez wiem ze
to sa jechowitki. i co z tego ze jechowitki? takie same dewoty!

6. Data: 2013-04-17 11:42:40

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 17 kwietnia 2013 11:41:08 UTC+2 użytkownik k...@g...pl napisał:

> [...]
ze to sa jechowitki. i co z tego ze jechowitki? takie same dewoty!

jasne ze jehowitki, chyba od jahwe

7. Data: 2013-04-17 11:50:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Apr 2013 02:41:08 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
ze to sa jechowitki. i co z tego ze jechowitki? takie same dewoty!

Problem masz taki, że niczego nie rozumiesz, a atakujesz - no ale jak masz
rozumieć cokolwiek, kiedy Ty niczego nie wiesz.

8. Data: 2013-04-17 11:50:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Apr 2013 02:42:40 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
geje-a-1-to-ksiadz

ze to sa jechowitki. i co z tego ze jechowitki? takie same dewoty!

Chyba? - no widzisz...
333-]

9. Data: 2013-04-17 12:07:08

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Kwi, 10:14, k...@g...pl wrote:

> cus jest na rzeczy. jak mnie zaczepiaja starzsze pania i probuja wreczajac mi
jakies koszmarne broszury, rozmawiac o jakims panubogu, to mialbym ochote przywalic.

Trzeba było wysłać na weterynarię wenerologiczną zarażeńców:-D

10. Data: 2013-04-17 12:16:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Kwi, 11:41, k...@g...pl wrote:

> [...]
ze to sa jechowitki. i co z tego ze jechowitki? takie same dewoty!

Dokładnie, zdzieciniałe staruchy, wszędzie się wpychają z tymi
bzdurami, raz mnie wciągneły w gadanie i gadam i gadam i widzę cement,
ściana, jakbym stał przed murem i gadał, nie odbierają już świata poza
bozią i tak lukam na innych i się zastanawiam, czy jakiej pomyłki na
cmentarzu nie popełniono czy aby to nie zwłoki i jadem trupim się nie
zaifeknę.?

Syndrom po aborcyjny na listę zaburzeń psychicznych.
Narod trzezwieje z Tuskmanii
"Zrobiłam aborcję. Żałuję ". A jednak syndrom P istnieje?
Wizje
Strajk po polsku