Często katolicy się mnie pytają dlaczego wariujemy?

21. Data: 2013-04-17 16:14:35

Temat: Re: Często katolicy się mnie pytają dlaczego wariujemy?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 Apr 2013 06:27:29 -0700 (PDT), k...@g...pl napisał(a):

> to wszystko? slon ma trabe podobna do rabaka, a robaki dzielimy na...

Ależ spoko, to Twój problem, co masz między... Starczy że wiesz, do czego
podobne.
:-]
--
XL
Rektor Politechniki Warszawskiej... śpiewa, proszempaństwa:

22. Data: 2013-04-17 18:43:50

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.04.2013 13:35, glob pisze:
[...]
> [...]
> zabić, tych zamordować, zaprotestować wstrzymanie dostaw gazu dla
> żydów, tamtych rozpruć , tych wypatroszyć, innych ciuknąć rytalnie,
> zorganizować protest dlaczego katolicy deprać inny nie mogą . -
> A tu można gadać i sobie porównywać co ten Chrystus by tutaj
> naprawił ,w taki ludzki sposób, bo on naprawdę pomagał ludziom w życiu
> aby lepiej im się żyło.
> Ale tu też zauważyłem coś co mnie obrzydziło, że jak jego dziecko by
> umierało to nie wolno go ratować za pomocą transfuzji i każdy nosi
> zakaz tranfuzji w portfelu ....znowu mi zamajaczyła twarz Fiurera w

Hipokryzja i indoktrynacja jest podstawową prymitywnych, żeby nie rzec
zdziczałych społeczności, do których polskie również się zalicza.
Dlatego religia w naszym wydaniu to czyste aktorstwo podparte agresją,
bo "nas jest więcej". Przypomina mi się wywiad z W.Chrzanowskim w radiu,
kiedy stwierdził, że poszedł przed wojną do narodowców, bo ich po prostu
było kilka razy więcej niż socjalistów. Tak więc znowu mamy cyniczną
kalkulację pod płaszczykiem rozmodlenia, z tym że inteligent może
wybierać, człowiek prosty już za bardzo nie. Chociaż w Niemczech okresu
Reformacji chłopi wybrali protestantyzm, którego skrajny pesymizm
przyczynił się z czasem do rozwoju postaw ateistycznych. No ale my
Słowianie podobno "lubim sielanki", więc katolickie bajki i rosyjska
sprytna indoktrynacja przyczyniły się razem do duchowego i materialnego
zniewolenia ludzi zamieszkujących tereny nad Wisłą.

23. Data: 2013-04-17 20:28:55

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Kwi, 18:43, CookieM <t...@d...not.spam> wrote:
> [...]
> sprytna indoktrynacja przyczyniły się razem do duchowego i materialnego
> zniewolenia ludzi zamieszkujących tereny nad Wisłą.

To wyraża niesamowite tchórzostwo, bo zwróć uwagę że non stop kler i
jego pacjenci psychiatryczni , atakują tych słabszych. A oznaką
kultury jest właśnie ochrona słabszych, jeśli ktoś atakuje słabszych
jest to wyraz patologii i zdziczenia. Niezłe "wartości" czarnuchy
oferują co?

Syndrom po aborcyjny na listę zaburzeń psychicznych.
Narod trzezwieje z Tuskmanii
"Zrobiłam aborcję. Żałuję ". A jednak syndrom P istnieje?
Wizje
Strajk po polsku