Re: Często katolicy się mnie pytają dlaczego wariujemy?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 17 Apr 2013 04:35:42 -0700 (PDT)
Subject: Re: Często katolicy się mnie pytają dlaczego wariujemy?
From: glob <r...@g...com>

On 17 Kwi, 13:06, k...@g...pl wrote:
> [...]
mi jakies koszmarne broszury, rozmawiac o jakims panubogu, to mialbym ochote
przywalic.

-geje-a-1-to-ksiadz

wiem ze to sa jechowitki. i co z tego ze jechowitki? takie same dewoty!

> czy pan czuje obecnosc ducha swientego na ziemi? mnie pytaja czy ja czuje
obecnosc... qrna jakiego ducha, jaka obecnosc? czy ja wygladam na jakiegos czubka,
sie zastanawiam.

Ja byłem na kilku spotkaniach, bo mi się podobało że tak na luzie
dyskutują, a nie jak w KK wychodzi Adolf na ambonę- i się krzywi-tych
zabić, tych zamordować, zaprotestować wstrzymanie dostaw gazu dla
żydów, tamtych rozpruć , tych wypatroszyć, innych ciuknąć rytalnie,
zorganizować protest dlaczego katolicy deprać inny nie mogą . -
A tu można gadać i sobie porównywać co ten Chrystus by tutaj
naprawił ,w taki ludzki sposób, bo on naprawdę pomagał ludziom w życiu
aby lepiej im się żyło.
Ale tu też zauważyłem coś co mnie obrzydziło, że jak jego dziecko by
umierało to nie wolno go ratować za pomocą transfuzji i każdy nosi
zakaz tranfuzji w portfelu ....znowu mi zamajaczyła twarz Fiurera w
tle.