Czkawka...

1. Data: 2004-08-10 19:20:04

Temat: Czkawka...
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Serwus

Wiem ze niedawno byl o tym watek, ale ja nie chce sie pytac czym "zwalczyc"
ale dlaczego mam caly dzien czkawke? ;(
Mija mi na jakas 1h i potem znowu i tak caly dzien. Narazie (obecnie) mam
spokoj, ale wczesniej jak mnie dopadla to az mnie brzuch juz bolal i
niedobrze mi bylo ;( (od rana do wieczora juz 3-4 czkawka).
Co do zwalczania, to mi szklanka piwa pomogla :)
Czkawka ma jakies ujemne skutki? Oslabienie serca?

--
Pozdr. Hektor

2. Data: 2004-08-10 20:35:34

Temat: Re: Czkawka...
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

Hektor <m...@N...alternatywa.net> napisał(a)
wnews:Xns9541DA162622F1272362@127.0.0.1:

> [...]
> Co do zwalczania, to mi szklanka piwa pomogla :)
> Czkawka ma jakies ujemne skutki? Oslabienie serca?

I znowu na dobranoc mnie zaatakowala ;(
5 raz w ciagu dnia, normalnie pawia mozna puscic ze wzruszenia ;(

--
Pozdr. Hektor

Anatoksyna
Zapalenie prostaty