Re: Czosnek i jego negatywne działanie

Data: 2009-02-06 22:42:49
Temat: Re: Czosnek i jego negatywne działanie
Od: Dusiołek <d...@g...pl>

Dnia 2009-02-06 14:17, zaraz za gubiącą igły choinką z balkonu poleciał,
podrzucony przez świętego Mikołaja, pokemon zwany 'Zygmunt M. Zarzecki',
który wbiwszy się w rozmiękły trawnik, jadowicie wysyczał:

> Wolę stosować naturalne środki bakteriobójcze.

Pamiętaj tylko, że niektórych można oślepnąć...

> Czy czosnek ma jakieś negatywne działanie na organizm?

Czosnek obniża ponoć ciśnienie. Nie wiem
jak bardzo, zależy to pewnie od organizmu
i ilości spożytych ząbków pachnidełka.
I nie jestem pewien, czy to raczej nie zaleta...

--
Dusiołek
Podlej moje drzewko: http://dusiolek.posadzdrzewo.pl