Czosnek niedźwiedzi...

11. Data: 2011-09-12 11:35:27

Temat: Re: Czosnek niedźwiedzi...
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wielkie dzięki.

> Można oczywiście sadzić teraz, do gruntu?

> Czy toto wytrzymuje polskie mrozy na wyżynach?
Planuję posadzić moje w listopadzie.Sadziłem w styczniu,rozhartowany
i wytrzymał.
mirzan

12. Data: 2011-09-12 12:01:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Sep 2011 13:35:27 +0200, mirzan napisał(a):

> Planuję posadzić moje w listopadzie.Sadziłem w styczniu,rozhartowany
> i wytrzymał.
> mirzan

To poradź mi też, proszę, kiedy sadzić ten niedźwiedzi - cebulki do mnie
właśnie jadą z Allegro...
--
XL

13. Data: 2011-09-12 15:30:20

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To poradź mi też, proszę, kiedy sadzić ten niedźwiedzi - cebulki do mnie

> właśnie jadą z Allegro...

Niedźwiedzi,teraz.Wogóle nie wykopuję swojego,rośnie sobie spokojnie,
a jak mam chęć to mu skubnę parę listków.
mirzan

14. Data: 2011-09-12 18:57:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Sep 2011 17:30:20 +0200, mirzan napisał(a):

> Niedźwiedzi,teraz.Wogóle nie wykopuję swojego,rośnie sobie spokojnie,
> a jak mam chęć to mu skubnę parę listków.

Jak to, nie marynujesz liści w oliwie? Znany specjał, ciągle legendy o nim
słyszę od tych, co byli w Rosji, więc właśnie specjalnie dla tego smakołyku
kupiłam cebulki w Allegro.
--
XL

15. Data: 2011-09-12 19:50:02

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to, nie marynujesz liści w oliwie? Znany specjał, ciągle legendy o nim

> słyszę od tych, co byli w Rosji, więc właśnie specjalnie dla tego smakołyku

> kupiłam cebulki w Allegro.

A niby jak mam marynować w rurce fermentacyjnej? Tylko takich urządzeń używam
do produkcji żywności.Inne dania nie są w moim zakresie praw i obowiązków.
mirzan

16. Data: 2011-09-13 07:44:52

Od: HGW <h...@h...abuse> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-09-10 13:05, mirzan pisze:

> To ten czosnek tak sobie wymyślił.A czosnek słoniowy masz?
> mirzan

A co potem zrobicie z niedźwiedziami i słoniami co przygalopują na te
swoje czosnki?
Jakby co szwagier ma sztucer i dubeltówkę :)

17. Data: 2011-09-13 10:05:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Sep 2011 09:44:52 +0200, HGW napisał(a):

> A co potem zrobicie z niedźwiedziami i słoniami co przygalopują na te
> swoje czosnki?
> Jakby co szwagier ma sztucer i dubeltówkę :)

Ja mam niedźwiedziosłonia. Przygalopuje, jasne, bo przecież to dla niego
morduję się z tymi czosnkami w końcu, nie? - żeby do wódeczki miał i siem
chwalił, jaką ma kochanom słoniconieźwiedzicę.
A co z nim potem będę robiła, to nie Twoja sprawa - ani szwagra z
dubeltówkom ;-PPP
--
XL

18. Data: 2011-09-13 12:11:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Sep 2011 21:50:02 +0200, mirzan napisał(a):

> A niby jak mam marynować w rurce fermentacyjnej? Tylko takich urządzeń używam
> do produkcji żywności.Inne dania nie są w moim zakresie praw i obowiązków.
> mirzan

:-D

PS. Jeszcze nie przyszedł. No ale skoro mówisz, ze w listopadzie, to mam
czas - idę grządkę przygotowywać, także pod niedźwiedzi.
--
XL

19. Data: 2011-09-13 14:08:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Sep 2011 14:11:52 +0200, Ikselka napisał(a):

> :-D
>

> PS. Jeszcze nie przyszedł. No ale skoro mówisz, ze

sadzić

> w listopadzie, to mam
> czas - idę grządkę przygotowywać, także pod niedźwiedzi.

j.p.
--
XL

20. Data: 2011-09-14 18:50:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Sep 2011 13:35:27 +0200, mirzan napisał(a):

> Planuję posadzić moje w listopadzie.Sadziłem w styczniu,rozhartowany
> i wytrzymał.

Przyszła dzisiaj paczka - nie było mnie większość dnia, więc
listonosz-poczciwina zostawił szczęśliwie u sąsiadów jak zwykle w takich
przypadkach. ŁAŁ! - ależ się wystraszyłam, jaki ciężki ten czosnek, kiedy
wzięłam paczkę do ręki ;-D

Dzięki wielkie. Reszta będzie na priv. W poniedziałek wysyłam wyrazy
wdzięczności :-)
--
XL

Sadzonki jabloni