Szpadel i nie tylko

1. Data: 2011-09-09 08:45:41

Temat: Szpadel i nie tylko
Od: "abo" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę zakupic kilka narządzi ogrodniczych. Na początek potrzebuję szpadel.
Wiem, że są proste i czubate. Niestety nie wiem do czego który jest i
dlaczego jest ten podział. Może ktos z doswiadczeniem, podzieli się swoimi
spostrzeżeniami i wrazeniami.

mK

2. Data: 2011-09-09 14:51:25

Temat: Re: Szpadel i nie tylko
Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie spotkałem się z określeniem "szpadel czubaty" ale domyślam się, że
chodzi o tzw. ostry
http://www.semex.pl/index.php/narzdzia/narzedzia-rec
zne/szpadle-lopaty-grabie-widly.html?bhpTask=bhpDeta
ils&bhpId=582
Wydaje mi się, że zakończenie w szpic jest niepraktyczne, może łatwiej
wbić, ale nie da się tym wyciąć prosto np. kawałka darni.
Jacek

3. Data: 2011-09-09 17:03:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Sep 2011 16:51:25 +0200, Jacek napisał(a):

> [...]
> Wydaje mi się, że zakończenie w szpic jest niepraktyczne, może łatwiej
> wbić, ale nie da się tym wyciąć prosto np. kawałka darni.

Ale dołek pod drzewko się ładny wykopie.

Wszystko ma swoje przeznaczenie.

--
XL

4. Data: 2011-09-09 17:41:47

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tylko nie mów, że prostym się ładnego dołka nie wykopie ;-)
Jacek

5. Data: 2011-09-09 17:45:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Sep 2011 19:41:47 +0200, Jacek napisał(a):

> Tylko nie mów, że prostym się ładnego dołka nie wykopie ;-)

Grób całkiem ładny - graniasty... ale dołek pod drzewka ma być okrąglutki i
dno mieć kuliste...

--
XL

6. Data: 2011-09-09 18:17:57

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.tinyurl.pl?Veoybi2L

7. Data: 2011-09-09 18:19:14

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.tinyurl.pl?hIxllWhz

8. Data: 2011-09-09 19:05:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 09 Sep 2011 20:19:14 +0200, Jacek napisał(a):

> http://www.tinyurl.pl?hIxllWhz

:-D
--
XL