wąż ogrodowy 3/2 cala

1. Data: 2011-09-06 11:52:40

Temat: wąż ogrodowy 3/2 cala
Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

potrzebuję kupić wąż ogrodowy 3/2 cala (gumowy, do podłączenia do pompy
brudnej wody). Gdzie takie coś można kupić? Szukałem w sklepach
ogrodniczych, na allegro i guzik znalazłem. A może wąż o takiej grubości nie
jest już wężem ogrodowym, tylko jest do innych zastosowań? Tak czy inaczej
potrzebuję takiego węża o długości ok. 10m. Najchętniej w Warszawie.

Pozdrawiam,
BWP

2. Data: 2011-09-06 17:37:04

Temat: Re: wąż ogrodowy 3/2 cala
Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://hydrodom.pl/opis/1906928/waz-pvc-40-mm-1-12-n
iebieski-3-bar-megaflat.html

Oj leniuszek. Google mi podało pierwszy z brzegu wynik j.w.
A ten wąż to ma ssać, czy tłoczyć?
Na jedno pompowanie, czy na dłuższe użytkowanie?
Jacek

3. Data: 2011-09-07 07:36:12

Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Oj leniuszek. Google mi podało pierwszy z brzegu wynik j.w.
> A ten wąż to ma ssać, czy tłoczyć?
> Na jedno pompowanie, czy na dłuższe użytkowanie?

Dzięki. A mi google nic nie podpowiedziało, widocznie źle szukałem...

Wąż ma tłoczyć. Na pojedyncze pompowania, powiedzmy raz na kilka tygodni.
Dotychczas używałem węża ogrodowego 1 calowego, ale chcę aby pompowanie
odbywało się szybciej.

4. Data: 2011-09-07 08:12:36

Od: Jacek <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Do okazjonalnego pompowania możesz spróbować rurki peszla odpowiedniej
średnicy (hurt elektryczna). Jak nikt nie uderzy, ani nie nadepnie, to
będzie tania alternatywa dla węża.
Jacek

5. Data: 2011-09-07 08:35:05

Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.09.2011 10:12, Jacek pisze:
> Do okazjonalnego pompowania możesz spróbować rurki peszla odpowiedniej
> średnicy (hurt elektryczna). Jak nikt nie uderzy, ani nie nadepnie, to
> będzie tania alternatywa dla węża.
> Jacek

A ja zaproponuje może nieco droższe rozwiązanie, ale może akurat podpasuje.
Rura kanalizacyjna np fi 50mm.

Bardzo szybko przy pomocy takiej rury można opróżnić basen ogrodowy,
warunek- ujście musi się znajdować poniżej dna basenu. Kilkanaście minut
i basen 6m^3 był pusty.

6. Data: 2011-09-07 10:05:20

Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

> Do okazjonalnego pompowania możesz spróbować rurki peszla odpowiedniej
> średnicy (hurt elektryczna). Jak nikt nie uderzy, ani nie nadepnie, to
> będzie tania alternatywa dla węża.

Wąż, który mi podałeś w linku kosztuje 4,20zł za mb. Ja potrzebuję zaledwie
10mb, więc koszt stosunkowo nieduży. Taki też kupię.

miałam ci ja błonkę
truskawki
co mi tak ryje pod korą?
Jaką podkaszarkę byście polecali?