truskawki

1. Data: 2011-09-03 17:36:32

Temat: truskawki
Od: "mz" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wymyśliłem sobie, że pod moje truskawki (d grządki po 5m) położę agrowłóknie
(geowłóknine) - jak zwał tak zwał i do tego poszerzę moje truskawki na
obszar w sumie 5 m na 6 m. Wykombinowałem, że wykopie turkawki te które już
rosną (2 letnie) przekopie całe te 30m kw położę tę włókninę i wtedy z
powrotem wsadzę truskawki dosadzając brakujące sadzonki. Za jakiś miesiąc
planuje obciąć liście moim truskawką (tym starym).
Co sądzicie o tym pomyśle ? czy truskawki można tak przesadzać ?

2. Data: 2011-09-03 18:23:58

Temat: Re: truskawki
Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mz" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> starym).
> Co sądzicie o tym pomyśle ? czy truskawki można tak przesadzać ?

Moim truskawKOM aż tak nie dokuczam.
Dopieszczać ich też nie mam zamiaru. Mają rosnąć i tyle.
Natomiast dbać o nie warto.
Pozdrawiam naturalnie
skryba

co mi tak ryje pod korą?