Re: Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?

From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Czy Agatka znowu wydudzi Dudę?
Date: Sun, 18 Mar 2018 11:08:14 +0100

W dniu 18.03.2018 o 06:20, j...@o...pl pisze:

> mieszasz pojęcia.

Niby w jaki sposób? Wyjaśnij...!

> przeciez nie jest; kazdy to wie:) na ulicach wystepuja zazwyczaj,
> poza zrywami wolnosciowymi, sprzedawczyki, zlodzieje, kurwy ludzkie i
> zdrajcy.

No więc DLACZEGO tak starannie i... fałszywie unikasz opowiedzenia się
za moją propozycją? Nie jesteś do końca przekonany o jej słuszności czy
może bardziej boisz się swojej jawnej deklaracji?

> wedlug Stworcy to moge postanawiac wszystko, o czym marze:) jednak na
> pewno nie zniszcze zadnego miasta, w ktorym pedaly pchaja w dupe
> pedalow, ani nic w tym stylu, jesli o taka niepewnosc mojej
> moralnosci Ci chodzi.

A jeśli byłaby to jedyna opcja dla wyeliminowania zła i zniszczenia
źródła patologii to co byś wtedy postanowił dysponując mocą boga? Czy,
nawet wtedy gdybyś miał świadomość, że tłumaczenie nic nie pomoże,
próbowałbyś tym złoczyńcom i dewiantom wytłumaczyć, że rozpowszechniają
zło? Przecież wiesz, że terapia jest tym trudniejsza im większa
demoralizacja, a ta pogłębia się wraz z upływem lat i przebywania w
chorym społeczeństwie. Trwała demoralizacja rozpoczyna się po
niewłaściwej inicjacji seksualnej ponieważ zło zostaje wdrukowane w
psychikę człowieka (tak mężczyzny jak i kobiety) gdy zakosztuje
poniżenia. Stosunkowo łatwo można uratować młodych ludzi, którzy nie
zakosztowali jeszcze owocu z drzewa życia (i śmierci, jeżeli ten
pierwszy raz nie stał się aktem oświecenia) ponieważ nie zostali jeszcze
skażeni przemocą emocjonalną.

> Bo Jahwe jest tylko Bogiem ziemskim, a wedlug mnie ksiezycowym
> bardziej. zreszta malo wazne; wazne, ze tak jak Go opisali, w zaden
> sposob Bogiem Prawdziwym byc nie moze.

A nie dopuszczasz myśli takiej, że Jahwe to pewien poziom rozwoju
Stwórcy na Jego drodze ku Doskonałości Absolutu? Dlaczego myślisz, że
Stwórca, na Początku gdy rozpoczynał dzieło Stworzenia, musiał być
doskonały? On był nijaki bo nie miał zadanych żadnych warunków
początkowych. Był zbiorem Pustym chociaż otwartym na poznanie. Tak samo
jak my - jesteśmy otwarci, chociaż nie wszyscy, na poznanie. A od
naszych Rodziców, naszego Stwórcy, domagamy się jedynie nie zakazywania
nam żadnego doświadczenia, które uczyni nas umysłowo niezależnymi i
doskonale stabilnymi emocjonalnie.

> jacek

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018