Czy OB 18mm po 1h to powód do niepokoju????

1. Data: 2008-09-21 18:13:03

Temat: Czy OB 18mm po 1h to powód do niepokoju????
Od: "LL" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
ostatnio wykonałem sobie badania kontrolne bo od jakiegoś czasu czułem sie
jakoś nie za specjalnie.Wykonałem morfologie pełną wyszła perfekt, wątroba
też wszystko w normie, cholesterol w normie i wszystko wydawałoby sie ok
gdyby nie OB któe wyszło 18mm po 1h a po 2 h wyszło 42mm.Czy mam sie czym
martwić???Jakie OB można uznać za mocno niepokojące.Lekarka powiedziała ze
nie ma sie co martwić, ale skąd takie OB?????
LL

2. Data: 2008-09-21 20:21:01

Temat: Re: Czy OB 18mm po 1h to powód do niepokoju????
Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Sep 2008 19:13:03 +0100, "LL" <l...@g...pl> wrote:

> [...]
>martwić???Jakie OB można uznać za mocno niepokojące.Lekarka powiedziała ze
>nie ma sie co martwić, ale skąd takie OB?????

Jeśli na badanie poszedłeś na czczo i taki masz wynik, to gdzieś w
organiźmie się toczy jakiś proces zpalny... Może przeziębienie? A może
coś poważniejszego...
Mnie też mówili żeby się nie przejmować jak miałem OB po 20, czasem 25
na badaniach okresowych. Trwało to kilka lat, teraz już znam
przyczynę. W moim przypadku jak bym dowiedział się wcześniej to i tak
niczego by to nie dało, nie zmienia to jednak faktu, że ignorancja
wielu lekarzy jest porażająca... Ja kiedyś sprawę olałem, jednak teraz
szukał bym przyczyny, aż do skutku. Człowiek uczy się na błędach...

Pozdrawiam!
--
A.

3. Data: 2008-09-21 20:34:19

Od: " Matrix" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

agent73 <a...@g...pl> napisał(a):

> On Sun, 21 Sep 2008 19:13:03 +0100, "LL" <l...@g...pl> wrote:

[..]
> Mnie też mówili żeby się nie przejmować jak miałem OB po 20, czasem 25
> na badaniach okresowych. Trwało to kilka lat, teraz już znam
> przyczynę.

Hej, można wiedzieć co było przyczyną ?

4. Data: 2008-09-21 20:41:05

Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Sep 2008 20:34:19 +0000 (UTC), " Matrix"
<m...@g...pl> wrote:

>Hej, można wiedzieć co było przyczyną ?

Colitis uclerosa

5. Data: 2008-09-22 07:48:30

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agent73" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Colitis uclerosa

Nie od glutenu przypadkiem?

6. Data: 2008-09-22 07:53:41

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr wrote:

> Użytkownik "agent73" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie od glutenu przypadkiem?

ja bym raczej stawiał na mleko i cukier... :D

7. Data: 2008-09-22 08:43:54

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> ja bym raczej stawiał na mleko i cukier... :D

Ja też, ale gluten jest często nieuświadamianym zagrożeniem.
Po mleku jest b. szybko biegunka.

8. Data: 2008-09-22 19:44:27

Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Sep 2008 10:43:54 +0200, "jangr" <j...@i...pl>
wrote:

>Użytkownik "tomek wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

>Ja też, ale gluten jest często nieuświadamianym zagrożeniem.
>Po mleku jest b. szybko biegunka.

Bardzo śmieszne :-| Jak byście znaleźli przyczynę to może i dali by
wam Nobla!

9. Data: 2008-09-22 20:26:36

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

agent73 wrote:

> Bardzo śmieszne :-| Jak byście znaleźli przyczynę to może i dali by
> wam Nobla!

to nie wiesz, że u większości pacjentów wrzodziejące zapalenie jelita
grubego mija po zmianie diety i ogólnie trybu życia? Każdy lekarz
potwierdzi, że ta choroba jest ściśle uzależniona od czynników zewnętrznych
(vide bardzo często uaktywnia się po rzuceniu palenia), tylko rżnie głupa
jak przychodzi do ich określenia. Że badań nie ma, że nie ma pewności... a
tu proszę 50 zł za wizytę, pan przyjdzie na kontrolę za miesiąc...

10. Data: 2008-09-23 15:42:50

Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Sep 2008 22:26:36 +0200, tomek wilicki <t...@w...pl>
wrote:

> [...]
>jak przychodzi do ich określenia. Że badań nie ma, że nie ma pewności... a
>tu proszę 50 zł za wizytę, pan przyjdzie na kontrolę za miesiąc...

Wiesz, powiedz to tym, którym nie mija. Łatwo jest pieprzyć trzy po
trzy i udzielać "porad" jeśli Cię to bezpośrednio nie dotyczy. Gorzej
z tym żyć.
A za wizyty w własnej kieszeni nie płacę.

Z mojej strony EOT
--
A.

Wir. Zap. Wątroby - kiedy piewsze objawy
Wir. Zap. Wątroby - objawy
poziom hormonow a choroba hashimoto
Bioptron dobry na wszystko
5-latek i rota wirus