Re: Czy Polakom grozi kastracja?!?!

From: "Joogi" <N...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy Polakom grozi kastracja?!?!
Date: Tue, 12 Mar 2002 19:21:47 +0100

Użytkownik "paola" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:a6l8ks$mta$1@news.tpi.pl...

> Ale niestety nasze społeczeństwo ma tak krótka pamięć /a może to
sentyment/,

...a Pani to zapewne ta mądra "elity" która głosowała inaczej... niestety,
proszę sobie uzmysłowić że wbrew temu co "mądre elity" próbują nam wmówić -
społeczeństwo nie jest głupią masą którą można otumanić "kiełbasą
wyborczą"... Gdyby tak było to cała ta demokracja nie miała by sensu... -
niech "mądre elity" wybierają sobie mądrych i uczciwych polityków bo
społeczeństwo jest durne i ciemne... To pani zapewne postuluje ... !

> że wybrało sobie takich rządzących na jakich chyba samo zasługiwało.
j.w.

> Jedyne co pozostaje to rzyczyć Panu Ministrowi i obecnym elitom
> rządzącym aby wszyscy razem byli zmuszeni do poddania się kastracji. W
> przyszłości mogłoby to uchronić nasz kraj przed ich możliwie równie
> pomysłowymi potomkami.

Podobne "żarty" wprowadził w życie Adolf Hitler... Element "słabszy
genetycznie" należy co najmniej "kastrować".
Nie przystoi więc tak żartować - zwłaszcza miłośnikowi "mądrych elit"

> Chociaż niestety wydaje mi się że już jest na to za późno.
Tak...o prawie 60 lat...

--
Joogi