Re: Czy Polakom grozi kastracja?!?!

From: "pezet" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Czy Polakom grozi kastracja?!?!
Date: Wed, 13 Mar 2002 10:40:13 +0100

> Podobne "żarty" wprowadził w życie Adolf Hitler... Element "słabszy
> genetycznie" należy co najmniej "kastrować".
> Nie przystoi więc tak żartować - zwłaszcza miłośnikowi "mądrych elit"

Ale my sie cofniemy nie o kilkadziesiat, tylko kilka tysiecy lat!
Do Sparty.

Tam osobniki chore eliminowano ze spoleczenstwa, aby mogly
rozmnazac sie tylko zdrowe i silne.

Spartanin Uapinski tez dazy do tego, aby chorzy na serce, cukrzyce czy
nowotwory
poumierali jak najszybciej
- ile to oszczednosci na lekach, na rentach, emeryturach...
I slupki beda szly w gore - bedzie co pokazac dziennikarzom na konferencji
prasowej.

Dzieci chore na cukrzyce tez minister chce wyeliminowac ze spoleczenstwa
- ciekawe kiedy zaproponuje, aby zrzucac je ze skaly..

przepraszam za niesmaczny ton, ale nie moge spokojnie patrzec,
jak "wybraniec ludu" teraz probuje ten lud wyniszczac.
Mam nadzieje ze jego psychopatyczne wizje zostana
poskromione przez kogos normalnego, albo chociaz przez
spoleczny sprzeciw.

smutno pozdrawiam
piotr