Czy Wam tez to sie zdarza ?

31. Data: 2003-01-04 21:06:54

Temat: Re: Czy Wam tez to sie zdarza ?
Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "To,ze ktos nie kocha Cie tak jakbys tego oczekiwal nie znaczy ze nie
kocha
> Cie z calego serca".Nie pamietam,gdzie to przecyztalem,kto to napisal,ani
> czy przytoczylem cytat dokladnie.Sens jednak zachowalem na pewno.Ciezko
jest
> przeciez znalezc czlowieka, ktory postrzegalby swiat tak jak my...Moze
miec
> czesc pogladow podobna,ale nigdy wszystkie.I faktycznie,moze po prostu nie
> widziec czego my bysmy sie po nim spodziewali.
> Czasem za pozno okazuje sie,ze kogos nie rozumielismy.

Mysl jest Marqueza i takze mi sie podoba. Gdybym nie miala 13 letniego stazu
małżenskiego to pewnie zrozumialbym jej sens zupelnie inaczej. Mysle, ze
wiele problemow w zwiazku bierze sie własnie z roznicy miedzy oczekiwaniami
a realizacją tych oczekiwan.
Po to tez sa rozmowy, aby moc sobie to wyjasnic. Nie trzeba ze wszystkim
zgadac sie z partnerem, ale jak to ktos (nie wiem kto) ładnie powiedział -
patrzec w jedna strone.

Agata

32. Data: 2003-01-04 21:12:27

Od: "Gandalf" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zgadac sie z partnerem, ale jak to ktos (nie wiem kto) ładnie powiedział -
Bardzo ladnie...Antoine de Saint-Exupéry ;)

33. Data: 2003-01-04 21:20:04

Od: Asiek <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):

> "Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,
> że to co dla nich robisz, jest twoim obowiązkiem."

Niestety zdarza się, zbyt często jak dla mnie... Nagminnie w pracy (moja
szefowa jest mistrzem spychotechniki i wykorzystania dobrej woli).
Ale i poza pracą, to taka sytuacja:
dowiedziałam się, że dziewczyna dostała się na studia w X, zapytałam czy
ma gdzie mieszkać. Nie, a że mój mąż ma w X ciocię, to zadzowniłam do
niej, czy nie słyszała o mieszkaniu. Ciocia nie słyszała, ale może
popytać. Popytała, podała mi listę, ja listę przekazałam przez siostrę
tej dziewczyny. Nie usłyszałam słowa dziękuję... A z innego źródła wiem,
że dziewczyna mieszka pod adresem z tej listy. Głupio mi tylko, że cioci
głowę zawracałam.
Ale na pociechę napiszę, że bardzo dużo takich fajnych, pozytywnych i
bezinteresownych gestów spotykam w Sieci, głównie na psd i to jakoś
równoważy się ;-)

--
Asiek
*Szymon* (3 lata 7 miesięcy 4 dni), *Witold* (1 rok 1 miesiąc 22 dni)

34. Data: 2003-01-04 21:53:47

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia sob, 04 sty 2003 o 18:58 GMT puchaty napisał(a):

> Gdy widzę otyłą osobę np. w legginsach to pojawia się we mnie podziw, że nie
> ma kompleksów. (swoją drogą też ocena i też źle - ty czujesz się obrażona,
> ja podziwiam - oboje oceniamy - nie widzimy istoty).

Chwale to co widac powyzej. Czy otyla osoba nie moze czuc sie rowniez
mloda i piekna, i skoro taki stroj sprawia iz tak sie czuje, nie moze w
nim chodzic bo ktos czuje sie zgorszony?

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1002333 |ICQ:159794827 %

35. Data: 2003-01-04 21:53:49

Od: Bischoop <B...@b...kreml.russia> szukaj wiadomości tego autora

Dnia sob, 04 sty 2003 o 20:11 GMT Alex Jańczak napisał(a):

> Koledzy linuksiarze podpowiadają mi Aspell i Ispell. Cóż, w moim
> lamerskim OE naciska się po prostu F7. ;-P

hahaha

nawet nie masz pojecia ilez czasu by to zajelo

> Tak, jeśli będzie miał naprawdę coś ważnego do powiedzenia, to pewnie
> rzeczywiście czytelnicy owych kilku grup mu wybaczą brak w pisowni.
> Ale ja nie muszę go czytać i mam prawo uważać, że mnie - jako czytelnika
> - nie szanuje.

To kobieto skoncz to jak sie nalezy, a nie produkuj swoich bredni o
pisowni, bo swiata tego tym nie zmienisz.

36. Data: 2003-01-04 22:05:11

Od: "Alex Jańczak" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

B...@b...kreml.russia <B...@b...kreml.russia> napisał(a) :

> To kobieto skoncz to jak sie nalezy, a nie produkuj swoich bredni o
> pisowni, bo swiata tego tym nie zmienisz.

Cóż, w pewnym sensie skończyłam dawno temu... U "skillowanych"
osób czytam wyłącznie odpowiedzi na moje posty. Gdybyś mnie nie
zapytał wprost, to nawet bym nie wpadła na pomysł żeby się bezpośrednio
do Ciebie odezwać. Ale skoro się domagasz oficjalnego oświadczenia:
*PLONK*

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

37. Data: 2003-01-04 22:44:22

Temat: Re: Czy Wam tez to sie zdarza ? [OT]
Od: "Marcin Szeffer" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry.
Kolorowa napisała:

[...]
> Mojemu poczuciu estetyki dużo bardziej nie podoba się schematyzm i
kurczowe
> trzymanie się utartych, pospolitych wzorów.

Ja tam wolę trzymać się takich utartych i pospolitych wzorów, jak prawidłowa
ortografia, jak to, że 2+2=4, jak to, że pożyczone trzeba oddać...
Ja wiem, że może i jestem pospolity, ale ja to truskawki cukrem posypuję...

Ja rozumiem, że literówki mogą się zdarzyć, ale od błędów ortograficznych
zęby mnie bolą (tak od cudzych, jak i własnych), a dentysta drogi jest...

--
Witam raz jeszcze i pozdrawiam,
Marcin Szeffer

38. Data: 2003-01-05 00:45:16

Od: "miireek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex Jańczak" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
> Wie też, że innym to
> przeszJkadza.

Moze wlacze sie do tej dwustronnej wymiany ognia ;)
Ja generuje w sobie wyrozumialosc dla bledow ort w sieci , ale przychodzi mi
to z coraz wiekszym trudem . I szukam enklaw gdzie nie ma bykow. I chyba
znalazlem . :) Bischoop niechcacy :)
Pozdr
Mirek

39. Data: 2003-01-05 09:05:19

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta Reluga" <a...@p...pl.invalid> napisał w wiadomości
> Jedyna w swoim rodzaju osoba, chcąca być znana jako puchaty,

> Dlaczego smutne? Normalne zjawisko. Po coś są te zmysły.

Trochę się nie rozumiemy.
Zmysły służą do obserwacji. Ocena jest domeną umysłu.
Pozycja obserwatora to co innego niż pozycja oceniającego.
W poprzednim poście chciałem zwrócić uwagę na fakt, że (mimo, że świat jest
obiektywnie jeden) większość z nas patrząc na to samo, widzi zupełnie co
innego. Dzieje się tak dlatego, ponieważ ocenia (odnosi w umyśle(!) do
swojego światopoglądu, systemu wartości, poczucia estetyki). W ten sposób
niejako "zniekształca" ów obiektywny obraz, który ma przed oczami.
Obserwator natomiast ma dużo większą szansę zobaczyć świat takim, jakim on
jest naprawdę.

> ...i już Ci wyjaśniam, dlaczego galopujesz.
> Nie rozumiesz.
> To nie jest kwestia obrażania czy podziwiania.
> Ta wymyślona przez Ciebie osoba osoba równie dobrze może chodzić
> w leggingsach dlatego, że a) nie ma kompleksów, b) ktoś jej
> powiedział, że w nich wygląda najlepiej, c) zwyczajnie nie ma nic
> innego do ubrania.

Zgoda! Wszystko jedno dlaczego tak się ubiera. (w każdym razie my nic o tym
nie wiemy)

> Zatem to _Ty_ tworzysz sobie w umyśle jej wizerunek ("zrobiła to,
> bo...").

Niezgoda! Ja stworzyłem sobie obraz osoby pozbawionej kompleksów, Ty
natomiast piszesz
> "Niech nie nosi mini przed pośladki, żeby nie obrażać poczucia
> estetyki normalnych ludzi. I niech się później nie dziwi niczemu"
- zatem tworzysz sobie obraz osoby nieszanującej poczucia estetyki
normalnych(!) ludzi.

> Mnie nie interesują motywy, wnętrze czy bogactwo duchowe. W tym
> konkretnym przypadku interesuje mnie jedynie fakt, że to wygląda
> nieestetycznie.

Twoja poprzednia wypowiedź, którą cytuję, przeczy powyższej. Tam
interesowało Cię, jak czytam, narażenie na szwank poczucia estetyki....

> I to z mojego punktu widzenia.

... normalnych ludzi.

> Kolorowej opisałam pewną historyjkę. Od siebie dodam tylko, że
> jedyną emocją na widok opisanej dziewczyny z mojej strony było
> zażenowanie. Zgadywankę "prawdopodobnie nastolatka nabita
> bravogirlami" przeprowadziłam dopiero na podstawie jej reakcji
> na słowa miłego pana (wyglądała, jakby ją ktoś uderzył), a i tu
> mogłam się mylić.
> Kto więc tu tworzy wyobrażenia?

Nie mam zdania - nie czytałem, zatem nie wiem o czym piszesz.

> Zapewniam Cię, że gdybym przy mojej jasnej karnacji wypaćkała się
> pudrem o dwa tony za ciemnym, to też miałabym problem.

:-) no proszę. A może ta gruba osoba w przykrótkiej mini wogle by na ten
puder nie zwróciła uwagi ?

> Didaskalia: nie, nie mam krzywych nóg :>

Już prawie Cię widzę (proste nóżki, jasna karnacja ...) :-)

puchaty

40. Data: 2003-01-05 10:30:40

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale skoro się domagasz oficjalnego oświadczenia:
> *PLONK*

Tylko tyle wystarczy?
Oby Twoi rozmówcy byli bardziej wyrozumiali, bo zostanie Ci tylko lustro.

Sowa - zniesmaczona łatwością traktowania ludzi jak śmieci.
Sru i do kf-a, bo nie gada jak cyganka co nas chwaliła.

Same kłopoty (ciąg dalszy )
nastolatka -kłopot wielki
NTG Badanie serdeczna prosba (przepraszam za spam)
Życzenia na Nowy Rok
MATKA POSZUKUJE SYNA LESZKA UR.31-01-1983r W GORLICACH