Re: Czy Was też?

From: "Ew@" <b...@o...ar.wroc.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Czy Was też?
Date: Tue, 15 May 2001 22:24:57 +0200

Basia Kulesz pisze:

>Jeśli kłącza/bulwy/cebule są przechowywane osobiście z roku na rok i w
>związku z tym trochę przyschnięte (mimo torfu), i jeśli nie ma zbyt wiele
>deszczu, to kiełkowanie trwa na tyle długo, że się nic nie stanie.
>W tym roku było te PARĘ dni deszczu i właśnie stwierdziłam, że galtonia
>wykiełkowała w ciągu tygodnia. Ale jakby co, to nawet starymi gazetami można
>awaryjnie nakryć:)
>
>Pozdrawiam, Basia.

Wszysto zostalo wykopane , osuszone i "zakopane" w odkwaszonym torfie.
Przyznam się, że zmartwialam widząc jak z dnia na dzień, w czasie
osuszania, bulwy dalii zapadly się. Jeszcze nie widzę ich zielonych
części nad ziemią i trochę się martwię. Czy to normalne zjawisko? Czy
to właśnie jest to "przyschnięcie"?

--
Pozdrowienia

Ewa